اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سعادتمند خبر داد:

اعزام 7 کشتی‌گیر قمی به پیکارهای ناشنوایان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم از اعزام هفت کشتی‌گیر قمی به پیکارهای کشتی قهرمانی ناشنوایان کشور خبر داد.

اعزام 7 کشتی‌گیر قمی به پیکارهای ناشنوایان
جلال سعادتمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: مسابقات کشتی قهرمانی رده سنی بزرگسالان ناشنوای کشور از امروز به مدت چهار روز به میزبانی هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این مسابقات در دو رشته برگزار می‌شود، ابراز داشت: کشتی‌گیران شرکت‌کننده در پیکارهای کشتی قهرمانی بزرگسالان ناشنوای کشور در هر دو رشته فرنگی و آزاد در مشهد مقدس با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم تصریح کرد: این رقابت‌ها سی و نهمین دوره مسابقات کشتی فرنگی و آزاد رده بزرگسالان قهرمانی ناشنوایان کشور است که از امروز سه شنبه نوزدهم مهر بیست و دوم مهر ماه در مشهد مقدس به انجام خواهد رسید.
وی با اشاره به اعزام هفت کشتی‌گیر آزاد و فرنگی قم به این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشتی ناشنوایان کشور، اضافه کرد: ترکیب تیم اعزامی کشتی هیئت ناشنوایان قمی را کشتی‌گیران اوزان 66، 74، 86 و 96 کیلوگرم تشکیل می‌دهند.
سعادتمند یادآور شد: در این رقابت‌ها حسین حمودی در وزن 66 کیلوگرم رقابت‌های رشته کشتی آزاد برابر حریفان به میدان می‌رود و حسین رضاپور در وزن 66 کیلوگرم پیکارهای رشته کشتی فرنگی با رقبای خود پیکار خواهد کرد.
وی عنوان داشت: همچنین سیدمهدی میره‌ای در وزن 74 کیلوگرم رشته کشتی آزاد برابر حریفان به روی تشک خواهد رفت و اسماعیل دوستی در وزن 74 کیلوگرم رشته کشتی فرنگی نماینده تیم اعزامی هیئت ناشنوایان قم است.
دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم بیان داشت: در وزن 86 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور حسین احمدزاده برابر رقبای خود صف‌آرایی می‌کند و در وزن 86 کیلوگرم پیکارهای کشتی فرنگی جعفر احمد زاده در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که نماینده تیم اعزامی هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم به این رقابت‌ها در وزن 96 کیلوگرم وحید یاری است که در رشته کشتی آزاد به مصاف حریفان می‌رود تا شاهد موفقیت این عزیزان در جدال با حریفان خود باشیم.
سعادتمند در ادامه با اشاره به فعالیت ناشنوایان قمی در رشته‌های مختلف، تصریح کرد: ورزشکاران ناشنوای قمی در حال حاضر در رشته‌های ورزشی تنیس روی میز، فوتسال، فوتبال، شطرنج، دو و میدانی، والیبال و کشتی به صورت جدی در بخش قهرمانی فعال هستند.
وی همچنین با اشاره به حضور تیم‌های ورزشی رشته‌های مختلف فعال در هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم، تصریح کرد: علاوه بر اعضای تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی، ورزشکاران عضو تیم‌های فوتسال و والیبال نیز در حال حاضر در اردوی آماده‌سازی برای اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور قرار دارند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول