اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نور مطرح کرد:

حضور متکدیان با تابعیت خارجی در شهرستان نور

خبرگزاری فارس: فرماندار نور گفت: براساس گزارش‌های رسیده بیشتر متکدیانی که در حال حاضر در شهرستان نور حضور دارند از بلوچ‌های کشور ما و حتی کشورهای همسایه هستند.

حضور متکدیان با تابعیت خارجی در شهرستان نور
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان بیان داشت: یکی از مواردی که دشمن از آن استفاده تبلیغاتی برای بدنام کردن نظام و نشان دادن فقر تصنعی در کشور می‌کند، وجود متکدیان سازمان‌یافته با ظاهری بسیار نامناسب و نگاه طلبکارانه از سایران است.
وی با اشاره به اینکه متکدیان چهره شهر را کاملا عوض کردند، اظهار داشت: آلودگی، فساد، اعتیاد و بیماری‌های واگیر از اتفاقاتی است که عامل اصلی آن متکدیان هستند.
فرماندار نور خاطرنشان کرد: متکدیان سطح شهر که عموما غیربومی و سازماندهی شده هستند که با هدایت افراد خاص با ظاهری کاملا دلخراش که عمدتا ساختگی نیز است در مکان‌های پرتجمع و پرتردد حاضر و با سوء استفاده از ترحم و دلسوزی مردم مبالغ هنگفتی کسب می‌کنند.
مشایخی یکی از عوامل نابسامانی شهر را حضور متکدیان ذکر کرد و تصریح کرد: برداشت دیگران به ویژه مسافران از این شهر و مشاهده این وضعیت، تلقی یک شهر نازیبا و گداپرور را در اذهان آنها تداعی می‌کند.
وی تصریح کرد: براساس گزارش‌های رسیده بیشتر متکدیان که در حال حاضر در شهر حضور دارند از بلوچ‌های کشور ما و حتی کشورهای همسایه هستند که ضرورت دارد نیروی انتظامی برخورد جدی داشته باشد و در صورت اثبات اینکه اتباع بیگانه هستند از طریق مقتضی به کشورهای خود عودت شوند و چنانچه از کشور خودمان هستند از طریق بهزیستی و کمیته امداد وضعیت زیر پوشش بودن آنان بررسی و اقدام لازم صورت پذیرد.
فرماندار نور از دستگاه‌های متولی خواست با هماهنگی و تعامل بیشتر نسبت به طرد متکدیان و ناامن کردن محیط برای حضور آنان اقدام جدی‌تر داشته باشند.
عزیزالله قربانی جانشین فرماندهی انتظامی نور نیز با بیان اینکه بیشتر متکدیانی که وارد حوزه استحفاظی شهرستان می‌شوند از شهرهای همجوار هستند از آمادگی کامل این نیرو برای جمع‌آوری متکدیان خبر داد و اذعان داشت: به محض ابلاغ و هماهنگی در کمتر از یک ساعت متکدیان جمع‌آوری می‌شوند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول