اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود مصوبه دولت؛

سالن ورزشی عرب‌خیل مازندران احداث نشد

خبرگزاری فارس: دهیار عربخیل در شهرستان بابلسر گفت: به دلیل کوتاهی تربیت بدنی بابلسر، سالن ورزشی عربخیل از مصوبات سفر اول ریاست جمهوری احداث نشده است.

سالن ورزشی عرب‌خیل مازندران احداث نشد
محمد اسماعیل آقاجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: در سفر اول ریاست جمهوری به استان مازندران احداث مجتمع بزرگ فرهنگی و ورزشی یادگار امام (ره) در روستای عربخیل مصوب شد و مقرر شد تربیت بدنی بابلسر در سه فاز این مجتمع را احداث کند.
وی خاطرنشان کرد: برای احداث این مجتمع شورای عربخیل بیش از 23 هزار متر مربع زمین دارای سند را به صورت رایگان در اختیار تربیت بدنی بابلسر قرار داد تا علاوه بر احداث زمین فوتبال یک سالن ورزشی نیز در این روستا احداث شود.
دهیار عربخیل بهنمیر بیان داشت: بعد از گذشت چند سال از سفر اول ریاست جمهوری تنها یک فاز در قالب زمین فوتبال احداث شده و تاکنون هیچ اقدامی درباره احداث سالن ورزشی انجام نشده است.
این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه هدف دولت جذب جوانان به انجام تفریحات و فعالیت‌های سالم است در این مورد 23 هزار متر مربع از زمین‌های خود را برای احداث سالن ورزشی به تربیت بدنی واگذار کردیم که اگر این زمین را واگذار نمی‌کردیم برای ما سودآور بوده و با فروش زمین می‌توانستیم برای احداث مسکن مهر جوانان این روستا اقدام کنیم.
آقاجانی ادامه داد: برای احداث زمین فوتبال مقرر شد 30 درصد هزینه‌ها را مردم و 70 درصد را دولت بدهد، ولی تربیت بدنی بابلسر تنها 40 میلیون تومان برای احداث این زمین فوتبال هزینه کرده و ما هم برای احداث سرویس بهداشتی، درب ورودی و دیگر کارهای اولیه 40 میلیون تومان هزینه کردیم.
وی بیان داشت: برای احداث فاز دوم مجتمع ورزشی به تربیت بدنی بابلسر مراجعه کرده، ولی با توجه به مراجعه‌های حضوری و مکاتبات فراوان، تربیت بدنی بابلسر تاکنون هیچ اقدامی انجام نداده و تنها در پاسخ به مراجعه‌های مکرر ما بیان داشتند دولت در اینگونه موارد هیچ اعتباری به ما اختصاص نداده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه روستای عربخیل شاهراه هشت روستا بوده، جوانان این روستا برای انجام ورزش سالم باید مسیرهای طولانی را طی کرده و به شهرهای همجوار بروند.
آقاجانی اضافه کرد: برای اتمام پروژه مجتمع فرهنگی و ورزشی روستای عربخیل بارها به تربیت بدنی بابلسر مراجعه کردیم، ولی رئیس تربیت بدنی بابلسر گفته برای احداث این مجتمع‌ها تاکنونی اعتباری به ما اختصاص نیافته است.
وی اذعان داشت: رئیس تربیت بدنی بابلسر هرچه زودتر تکلیف ما را روشن کند و یا این سالن را احداث کند یا نامه رسمی به ما داده و اعلام کند این سالن احداث نمی‌شود تا از طریق مراجع کشوری اقدام کنیم.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول