اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شیراز اعلام کرد:

شیراز آماده اجرای سرشماری نفوس و مسکن

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز گفت: آماده اجرای سرشماری نفوس و مسکن دوم آبان ماه سال جاری در این شهرستان هستیم.

شیراز آماده اجرای سرشماری نفوس و مسکن
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد بذرافشان صبح امروز در یک نشست خبری در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اهمیت سرشماری نفوس و مسکن کشور اظهار داشت: داشتن آمار دقیق و صحیح سرشماری نفوس و مسکن یکی از آیتم‌های اصلی توسعه پایدار کشور است.
وی افزود: با توجه به اینکه پایه و اساس تمام برنامه‌ریزی‌ها در کشور داشتن آمار دقیق نفوس و مسکن است، همگی ما باید به منظور توسعه و آبادانی شهر و روستا با ارائه آمار دقیق به ماموران آمارگیری در این برنامه عظیم ملی سهیم باشیم.
بذرافشان مهم‌ترین اصل در سرشماری نفوس و مسکن را همکاری مردم دانست و خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات و پیشگیری از آن، به آمار و اطلاعات دقیق و صحیح نیازمندیم و در این راستا اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن، بسیاری از نیازمندی‌های این بخش را تامین می‌کند.
این مسئول اضافه کرد: برنامه‌ریزان در حوزه‌های مختلف با داشتن آمار و اطلاعات دقیق می‌توانند بر پیشگیری از مشکلات و چالش‌ها فائق آمده و در آینده‌نگری برنامه‌هایی که زمینه‌ساز توسعه تمام‌جانبه است؛ توفیقاتی به دست آورند.
سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز در ادامه سخنان خود ماموران آمارگیری را افرادی امین دانست و تصریح کرد: انتظار ما از خانواده‌ها در شهرستان شیراز این است که به منظور همکاری نزدیک‌تر و کمک به ماموران سرشماری نفوس و مسکن؛ مشخصات شناسنامه‌ای، کد ملی،‌ کد صحیح پستی و اطلاعات مربوط به ساختمان خود را برای ارائه به ماموران آمارگیری در دسترس داشته باشند تا به محض حضور ماموران بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن اطلاعات خواسته شده را ارائه کنند.
وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان شیراز ملزم به همکاری با ستاد سرشماری نفوس و مسکن هستند، تصریح کرد: تاکنون تمام نشست‌ها و مراحل برگزاری این طرح در شهرستان شیراز طبق رول قانونی انجام و هماهنگی‌های لازم با عوامل صورت گرفته و ستاد سرشماری نفوس مسکن شهرستان شیراز آماده برگزاری این طرح عظیم و ملی از دوم آبان ماه سال جاری در مناطق شهری و روستایی زیر پوشش خود است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول