اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان خبر داد:

سرشماری از 27 منطقه شهری و روستایی در هندیجان

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: سرشماری نفوس و مسکن در 27 منطقه شهری و روستایی این شهرستان عملیاتی می‌شود.

سرشماری از 27 منطقه شهری و روستایی در هندیجان
بهروز فرج‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: دستگاه‌های اجرائی تمام امکانات را در اختیار ماموران سرشماری قرار دهند.
وی افزود: ما 21 منطقه شهری و شش منطقه روستایی در هندیجان برای اجرا شدن طرح نفوس و مسکن داریم.
فرج‌اللهی با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های اجرائی باید امکانات مورد نیاز را در اختیار ماموران سرشماری قرار دهند خاطرنشان کرد: سرشماری نفوس و مسکن بایستی به بهترین وجه با همکاری و همراهی خوب مردم برگزار شود.
وی بر لزوم  تامین مسائل رفاهی ماموران سرشماری تصریح کرد: برنامه‌ریزی خوبی برای تامین نیازهای ماموران سرشماری در نظر گرفته شده است.
فرماندار هندیجان افزود: همه ما باید خودمان را مسئول بدانیم و دقت لازم را در انجام طرح سرشماری نفوس و مسکن که به مدت 20 روز در حال اجرا است داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: طرح سرشماری یکی از طرح‌های جامع آماری و مهم بوده و بخش عمده این طرح تأمین نیروی انسانی است.
فرماندار هندیجان اضافه کرد: از مردم به شکل جدی می‌خواهیم آمار درست و دقیق و همچنین همکاری لازم را با ماموران سرشماری داشته باشند.
فرج‌اللهی با بیان اینکه طرح سرشماری نفوس و مسکن باید با دقت اجرا شود، بیان کرد: به‌ منظور کاهش هزینه‌ها، تسهیل در روند آمار گیری، بدست آوردن اطلاعات آماری دقیق‌تر و صرفه‌جویی در اعتبارات از نیرو‌های با تجربه و کارآزموده استفاده خواهد شد.
وی افزود: طرح سرشماری در همه‌ی شهرها و روستاها از جمله شهر زهره نیز اجرا خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: هیچ فردی در طرح سرشماری از قلم نخواهد افتاد و تمام ساکنان شهر و روستا بایستی اطلاعات فردی خود را که بصورت محرمانه نگهداری خواهد شد به ماموران طرح ارائه دهند.
وی هدف از سرشماری را برنامه‌ریزی دقیق‌تر و بهتر برای تامین نیازهای مردم عنوان کرد و گفت: طرح سرشماری برای تصمیم‌گیری بهتر در همه زمینه‌هاست که باید مورد توجه جدی مردم قرار بگیرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول