اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

جوانان ایرانی با عشق به ولایت پژاکی‌ها را محو کردند

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: رزمندگان توانستند با عشق به ولایت، گروهک تروریستی پژاک را از مرزهای کشور محو کنند.

جوانان ایرانی با عشق به ولایت پژاکی‌ها را محو کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی‌اکبر طاهایی شب گذشته در دومین جلسه کنگره سرداران شهدای مازندران با بیان اینکه مقابله با گروه تروریستی پژاک در غرب کشور منجر به پیروزی رزمندگان اسلام انجامید، بیان داشت: رزمندگان توانستند با عشق به ولایت گروهک پژاک را از صحنه کشور محو کنند.
وی افزود: سه شهید مازندرانی که در عملیات سرکوبی پژاک نصیب استان شد حکایت از ظرفیت بسیجی، روحیه جهاد و فداکاری و مجاهدت در راه خدا دارد.
طاهایی با اشاره به اینکه حماسه‌هایی که از سوی شهدا در کشور ایجاد شد بازماندگانشان وارثان آنها خواهند بود، تصریح کرد: وظیفه ما درک گفتمان شهدا است تا بدانیم که دغدغه آنها برای انقلاب چه بوده که شهادت را انتخاب کردند.
این مسئول تبعیت از ولایت را بر همه واجب دانست و گفت: تجدید میثاق با رهبر و شهدا از محوری‌ترین اصول بیعت با رهبری است تا دغدغه‌های ولایت فقیه را همان طور که شهدا هدف خود قرار دادند در جامعه اسلامی پرداخته شود.
نماینده عالی دولت در مازندران فعالیت بسیج سازندگی را در طرح سالم‌سازی دریا مطلوب اعلام کرد و بیان داشت: ظرفیت بنیاد تعاون سپاه در طرح سالم‌سازی سواحل در سال آینده فرصت مغتنمی برای بهره‌وری است.
وی ادامه داد: با تعیین رئیس سازمان ساماندهی عمران و سواحل راهکارهای مناسبی برای اجرای مطلوب طرح سالم‌سازی دریا برای سال آینده می‌توان داشت.
طاهایی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی فرهنگی برای گرامیداشت یاد خاطره شهدا با مسئولان مرتبط تعامل داشته باشند، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت فضاهای فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مفید است  و برای توسعه این فرهنگ پیشینه‌دار باید از توانمندی هیئت‌های مذهبی مجاز و فعال، دارالقرآن‌ها و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران استفاده شود.
این مسئول از مشارکت خوب فرمانداران و مدیران دستگاه‌های دولتی مرتبط در برگزاری یادواره‌های شهدا و مراسم ویژه هفته دفاع مقدس قدردانی کرد و اذعان داشت: هفته بسیج که آذرماه سال جاری در مازندران برگزار می‌شود باید بتوانیم با برنامه‌های فرهنگی آنچه در تفکر شهدا بوده است بخشی از ناهنجاری‌های استان را برطرف کنیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول