اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید کردستان اعلام کرد:

شهادت 30 جوان کردستانی توسط پژاک

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت: در طول دو سال گذشته در اقدامات تروریستی گروهک پژاک 30 نفر از فرزندان برومند استان در درگیری با این گروهک به شهادت رسیدند.

شهادت 30 جوان کردستانی توسط پژاک
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج محمد سلیمانی ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی محکومیت اقدامات تروریستی گروهک پژاک، اظهار داشت: همچنین در طول این مدت نیز تعدادی از جوانان و فرزندان این خطه برای دفاع از اسلام و انقلاب در درگیری با پژاک به درجه جانبازی نائل آمدند.
وی با اشاره به اهداف برپایی این تجمع، افزود: این راهپیمایی توسط مردم همیشه در صحنه به ویژه خانواده شهدای اخیر که به دست گروهک پژاک به شهادت رسیده بودند، به صورت خودجوش و با اقدام خود امت حزب‌الله در راستای محکومیت حرکت‌های اخیر گروهک پژاک و درخواست از استانداری و مسئولان استان و نیروهای نظامی و انتظامی در ارتباط با برخورد با گروهک‌های ضد انقلاب که می‌خواهند با حرکت‌های مذبوحانه خود امنیت پایدار استان را خدشه‌دار کنند، برگزار شد.

* فرزندم را به انقلاب تقدیم کردم
پدر شهید حسین برشان از شهدای اخیر کردستان گفت: پیام من به عنوان یک پدر شهید این است که فرزندی به این جوانی را به رهبر و انقلاب تقدیم کردم.
خالد برشان افزود: هدف من جنگیدن برای اسلام و انقلاب است و حاضرم با تمام توان برای دفاع از انقلاب و اسلام تلاش کنم و تا شهادت پیش روم.
وی خطاب به نیروهای تروریستی پژاک گفت: گروهک پژاک و ضد انقلاب باید بدانند که تا زمانی در کشور و استانمان بسیجی باشد آنها نمی‌توانند کاری را از پیش ببرند.
پدر شهید برشان افزود: عقیده من امام خمینی، رهبر فرمانده کل قوا و رزمندگان جان بر کف اسلام است.
شهید بزرگوار حسین برشان 27 ساله در درگیری با گروهک پژاک در منطقه سردشت به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

* افتخار می‌کنم که برادرم برای انقلاب و اسلام شهید شده است  
برادر حسین برشان گفت: افتخار می‌کنم که برادرم برای انقلاب و اسلام شهید شده است.
وی افزود: من به عنوان یک جوان بسیجی افتخار می‌کنم که بسیجی‌ام و باید به فرموده‌های مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا عمل و برای پاسداری از میهن تلاش کنیم.
برادر شهید برشان خطاب به گروهک پژاک گفت: جای بسی خوشحالی است که گروهک پژاک در این ماه‌های اخیر از اقدامات نیروهای انتظامی و نظامی به تنگ آمده و آنها باید بدانند که هر نیرویی بخواهد در مقابلمان بایستد نمی‌توانند کاری بکنند چرا که ما از هیچ کس و کشوری نمی‌ترسیم و هر زمان رهبر معظم انقلاب دستور جهاد دهد با تمام توان آماده جان‌فشانی هستیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول