اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس:

عقب‌نشینی پژاک با همکاری مرزنشینان محقق شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس گفت: عقب‌نشینی عوامل گروهک تروریستی پژاک با همکاری ساکنان نوار مرزی محقق شد.

عقب‌نشینی پژاک با همکاری مرزنشینان محقق شد
محمد‌علی پرتویی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سردشت اظهار داشت: رزمندگان قرار‌گاه حمزه سید‌الشهداء و نیروهای زمینی سپاه پاسداران با همکاری و همسویی مردم منطقه و مرزنشینان در راستای برقراری امنیت تدابیر لازم را اتخاذ کردند.
وی افزود: با همراهی مردم برای پاک‌سازی منطقه از لوث وجود اشرار و عوامل دشمن عملیات‌هایی منسجم انجام شد در نهایت مقر اصلی گروهک ضدانقلاب با عنوان مروان در مرز سردشت به دست سپاه افتاد.
این مسئول خاطرنشان کرد: گروهک معاند مذکور با تحمل تلفات سنگین مرزهای سردشت و پیرانشهر را از نیروهای خود تخلیه کرده و جاسوسان هم از ارتفاعات عقب‌نشینی کردند به دنبال آن در اراضی اشغال شده توسط دشمن، سپاه مستقر شد.
پرتویی اضافه کرد: ایادی استکبار جهانی با کمک گرفتن از عناصر خودفروخته حدود 200 کیلومتر از نوار مرزی از منطقه  ماکو تا سردشت را ناامن کرده بودند و مشکلاتی را در حوزه‌های گوناگون برای مردم و دولت به وجود آورده بودند که این مناطق با همراهی دوجانبه ملت و نظام از اشرار خالی شد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه در مناطق مرزی امنیت کامل برقرار است، ادامه داد: در این مناطق با وجودی که مردم روزهای سختی را پشت‌سر گذاشته‌اند ولی هم‌اکنون در آرامش به تدبیر امور مختلف زندگی خود می‌پردازند و زندگی آنها در جریان عادی قرار گرفته است.
پرتویی توجه بیشتر دولتمردان را به ساکنان مناطق مرزی خواستار شد و گفت: در برهه‌های مختلف تاریخی ساکنان این مناطق حساس در مقابل دشمنان قسم خورده ایران زمین سینه سپر کردند از این رو می‌طلبد مسئولان برای حل کردن مشکلات و تامین حوایج و حل نیازهایشان تلاش کنند.
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر افزود: مناطق کردنشین به دلیل هم‌مرزی با کشور عراق همیشه آبستن حوادث و جریان‌های مختلفی بود و این فرآیند همچنان ادامه دارد، به دلیل شرایط اقلیمی و جغرافیایی ضد انقلاب در مجاورت این مرزها مستقر ‌شدند بنابراین برای تداوم امنیت و آرامش باید در این نقاط نظارت‌های مستمری اعمال شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول