اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدونشهر خبر داد:

اختصاص 95 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی فریدونشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار فریدونشهر گفت: اعتبارات تملک دارایی امسال شهرستان فریدونشهر بالغ بر 95میلیارد ریال تعریف شده است.

اختصاص 95 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی فریدونشهر
به گزارش خبر گزاری فارس از فریدونشهر، مجتبی خوانساری ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: سال‌های پیش اعتبارات به صورت استانی تقسیم‌بندی میشد که در سال مالی جاری تقسیم‌بندی اعتبارات در اختیار فرمانداریهای شهرستان‌ها قرار گرفته و این در حالی است که امسال این اعتبار به صورت عادلانه، بهینه و بجا بین ادارات و ارگان‌ها توزیع میشود.
وی ادامه داد: در اعتبارات تملک دارایی سال جاری در شهرستان فریدونشهر در مرحله نخست 60 درصد این اعتبارات اختصاص پیدا میکند.
فرماندار فریدونشهر افزود: این در حالی است که  تمام مسئولان و مدیران ادارات و ارگان‌ها باید در جذب کامل این اعتبارات پیگیریها و اقدامات لازم را انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه در آبان امسال سرشماری آغاز میشود، خاطرنشان کرد: در سال‌های قبل هر 10 سال یک بار آمارگیری و سرشماری انجام میشده که در حال حاضر به مدت 5 سال کاهش یافته است.
خوانساری افزود: سرشماری و آمارگیری زیربنای تمام اقدامات و برنامه‌ریزیهایی است که با ارقام به دست آمده میتوان برنامه‌ها و اقدامات را با برنامه‌ریزی دقیق پیش برد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول