اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

حضور اولیا در مدرسه سبب تکریم فرزندان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: حضور اولیا در مدرسه و پیگیری مسائل تربیتی و آموزشی دانش‌آموزان توسط آنان، سبب تکریم فرزندانشان می‌شود.

حضور اولیا در مدرسه سبب تکریم فرزندان است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدحسین امین‌جعفری پیش از ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ پیوند در دبیرستان تربیت‌بدنی فخری اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ارکان جامعه خانواده است زیرا بیشتر اوقات فراغت دانش‌آموزان در خانواده می‌گذرد.
وی خاطرنشان کرد: خانواده باید سرمایه‌گذاری مادی و معنوی را برای فرزندش به طور همزمان در نظر داشته باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم افزود: خانواده‌هایی که تنها به جنبه مادی احتیاجات فرزندانشان فکر می‌کنند، نمی‌توانند در تربیت یک عنصر مفید برای جامعه موفق باشند.
وی با اشاره به اینکه فرزند را باید به کار و تلاش در تحصیل و زندگی واداشت، به خانواده‌ها توصیه کرد استقامت در برابر مشکلات را به فرزندمان یاد بدهیم تا فرزندانی صبور تربیت کنیم.
امین‌جعفری با بیان ضرورت همکاری والدین با مدارس تاکید کرد: بهترین کمک این است که در مدرسه تعاملی بین مربی و والدین برای تربیت عنصر اصلی جامعه یعنی نسل جوان شکل گیرد.
وی همچنین افزود: حضور اولیا در مدرسه و پیگیری مسائل تربیتی و آموزشی دانش‌آموزان توسط آنان، سبب تکریم فرزندان می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در ادامه خطاب به والدین دانش‌آموزان گفت: وقتی پدر و مادر در مدرسه حضور می‌یابند، بدانید دانش‌آموزان خوشحال می‌شوند و این یک احترام به فرزند است.
وی تاکید کرد: والدین اگر از وضعیت تحصیل و مشکلات فرزندشان با خبر شوند بهتر می‌توانند در تربیت او ایفای نقش می‌کنند.
امین‌جعفری با اشاره به ضرورت کمک مالی خانواده‌های متمکن به مدارس عنوان کرد: اگر مدارس بخواهند برنامه‌های فوق برنامه داشته باشند و یا امکاناتی مانند کتابخانه و آزمایشگاه در اختیار دانش‌آموزان قرار دهند، والدین باید به آنان کمک کنند.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: در این هفته به وظایف خودمان در راستای پیوند میان خانه و مدرسه عمل کنیم و گامی مثبت در تربیت نسل جوان انقلابی برداریم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول