اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سیرجان:

1000 واحد مسکن مهر سیرجان آماده تحویل است

خبرگزاری فارس: فرماندار سیرجان گفت: یک‌‌هزار واحد مسکن مهر در شهرستان سیرجان کار ساخت آن به پایان رسیده و آماده تحویل به صاجبان آن است.

1000 واحد مسکن مهر سیرجان آماده تحویل است
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محمدعلی توحیدی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سیرجان از اتمام ساخت و آمادگی تحویل یک ‌هزار واحد مسکونی مهر در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این واحدهای مسکونی با 90 هزار مترمربع زیربنا آماده شده‌اند.
وی افزود: 2 هزار واحد مسکونی دیگر نیز تا سال آینده به صاحبان آن تحویل و یا آماده بهره‌برداری می‌شود.
توحیدی از روند ساخت سیلوهای منطقه ویژه اقتصادی در سیرجان نیز انتقاد کرد و بیان داشت: در سال جاری 8 میلیارد و 500 میلیون ریال برای این سیلوها اختصاص یافته است که برای اتمام آنها 50 میلیارد ریال دیگر نیاز است و مسئولان غله استان باید شتاب بیشتری به اتمام این سیلوها بدهند.
حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان نیز در این جلسه همکاری مردم را برای سرشماری نفوس و مسکن خواستار شد و گفت: تکامل، توسعه و برنامه‌ریزی مستلزم آمار دقیق و اطلاعات لازم است که در این سرشماری برنامه‌ریزی شده است.
وی موج بیداری اسلامی در منطقه را نیز نشان از اسلام‌خواهی و عدالت‌جویی مردم در سراسر جهان عنوان کرد و افزود: به برکت نعمت ولایت و رهبری ایران اسلامی الگوی عدالت و توسعه است.
محمد تکلوزاده معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان نیز با بیان اینکه تعهد اشتغال استان در سال جاری 73 هزار نفر است و تاکنون 31 هزار نفر آن محقق شده است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امیدواریم این تعهد که یک اقدام بزرگ است، اجرا شود.
وی بیان کرد: سال گذشته تعهد استان کرمان 45 هزار نفر برای اشتغالزایی بود که با 4 هزار و 700 نفر اشتغال بیشتر به 49 هزار و 700 نفر رسید.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول