اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

هنر نمایش باید انعکاس دهنده ارزش‌های اسلامی باشد

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت : هنر نمایش باید انعکاس دهنده ارزش‌های دینی اسلامی و انقلابی در سطح جامعه باشد.

هنر نمایش باید انعکاس دهنده ارزش‌های اسلامی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت‌السلام و المسلمین علی مریدی‌زاده بعد از ظهر امروز در بیست و سومین جشنواره تئاتر هرمزگان، هنر نمایش را بهترین وسیله و ابزار برای انتقال مفاهیم اسلامی و ارزشی‌های انقلابی دانست و اظهار داشت: هنرمندانی که در چار چوب اهداف و تعالی نظام مقدس اسلامی گام بردارند مورد حمایت ویژه قرار خواهند گرفت.
وی افزود: هنر تئاتر باید به مسائل و مباحث روز جامعه بپردازد و از پرداختن به مباحث غیر ضروری، آثار بدون محتوا و همچنین خرافات بپرهیزد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون جشنواره‌های تئاتر و فعالیت‌های نمایشی از مهمترین برنامه‌های هنری استان هرمزگان است که علاوه بر اجرای عموم در قالب جشنواره‌های مختلفی، همچون تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو، جشنواره تئاتر استانی، جشنواره تئاتر ساحلی و... در سراسر استان برگزار می‌شود.
مریدی‌زاده بیان کرد: استان هرمزگان با توجه به وسعت فراوان دارای تنوع و تکثر فرهنگی فراوانی است که می‌تواند دست مایه‌های خوبی برای هنرمندان تئاتر باشد که فرهنگ، هنر و باورهای دینی و اسلامی مردم را به نمایش بگذارند.
وی تصریح کرد: جنبه‌های اعتقادی مردم هرمزگان دارای جذابیت‌های فراوانی است که اگر به یک اثر هنری تبدیل شود در سطح کشور و حتی جهان قابل ارائه است.
بیست و سومین جشنواره تئاتر هرمزگان از امروز در شهرستان رودان آغاز و تا 27 مهرماه جاری ادامه دارد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول