اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج تأکید کرد:

ضرورت جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر‌مجاز

خبرگزاری فارس: شهردار کرج بر ایجاد مدیریت دقیق به منظور جلوگیری از روند ساخت و سازهای غیرمجاز در کرج تأکید کرد.

ضرورت جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر‌مجاز
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید علی آقازاده ظهر امروز در نشست مشترک با مدیران مناطق مختلف کرج، ‌ضمن اعلام نارضایتی از روند ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان اظهار داشت: باید این گونه ساخت و سازها در این شهرستان کنترل شده و با متخلفان برخورد قانونی شود.
وی ادامه داد: روند مهاجرت به کرج به گونه‌ای است که ساخت و سازهای غیرمجاز را با افزایش روبه‌رو کرده است لذا باید اقدامات اساسی و ویژه‌ای به منظور کنترل آن انجام شود.
این مسئول با بیان این که برای جلوگیری از این روند باید ستاد پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در کرج تشکیل شود خاطر نشان کرد: با توجه به پراکندگی این کلانشهر در حوزه ساخت و ساز لذا اقدامات کنونی نمی‌تواند پاسخگوی جلوگیری از این روند باشد.
وی تأکید کرد: به روز کردن اقدامات و تشکیل این ستاد راهکاری اساسی به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در کرج است.
آقازاده قولنامه‌ای بودن زمین‌ها، عدم تعیین تکلیف اراضی مسکن و شهرسازی و منابع طبیعی را از عوامل اصلی گسترش ساخت و ساز غیر‌مجاز در این کلانشهر عنوان کرد و ادامه داد: مهاجرت بی‌رویه و وجود بافت اجتماعی ویژه در این شهر سبب شده است تا روند ساخت و سازهای غیرمجاز در کرج با رشد مواجه باشد.
وی افزود: متأسفانه عده‌ای سود جو و فرصت طلب تنها به خاطر اندوختن اموال اقدام به ساخت این ساختمان‌ها کرده و مردم را به مخاطره می‌اندازند.
شهردار کرج، در ادامه سخنان خود بر ضرورت استقرار شورای حل اختلاف در مناطق مختلف شهرداری تأکید کرد و گفت: شهرداری متولی حفظ اراضی سازمان‌های دیگر نیست و لازم است تا در این زمینه سازمان‌ها ورود یافته و مسئولیت اراضی خود را بر عهده بگیرند.
آقازاده همچنین بر رفع و اصلاح خلاهای موجود بر سر راه اجرای طرح تفضیلی کرج تأکید و عنوان کرد: متاسفانه خلاهایی در طرح تفضیلی کرج وجود دارد که ضروری است به سرعت برطرف شود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول