اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علاقه جاسبی برای بیان آمار ساخت و سازهای دانشگاه آزاد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد پس از طفره رفتن از پاسخ به سؤالات خبرنگار فارس در ارتباط با رفتن از دانشگاه آزاد و...، وارد بحث‌های کلیشه‌ای شد و از میزان ساخت و ساز‌های دانشگاه آزاد سخن گفت.

علاقه جاسبی برای بیان آمار ساخت و سازهای دانشگاه آزاد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عبدالله جاسبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پس از سخنرانی در جمع دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، با جمع چند نفری خبرنگاران برای رسیدن به پاسخ برخی از سؤالاتشان در باب این دانشگاه مواجه شد.
وی در ابتدا در پاسخ خبرنگار فارس گفت: الان حوصله سؤال‏های شما را ندارم.
جاسبی گفت: بگذارید صدا و سیما ابتدا تصویر و گفت‏وگو بگیرد.
وی پس از روشن شدن دوربین واحد مرکزی خبر، هیچ‏ یک از سؤالات خبرنگار فارس در زمینه‏های جذب اعضای هیئت علمی، برنامه‏های آتی دانشگاه، طرح‏های پژوهشی، وضعیت هیئت امنای جدید، رفتن از دانشگاه آزاد‌ و ... را پاسخ نداد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پس از اصرار خبرنگار فارس که از وی پرسید با این اوضاع، شما دوست دارید ما راجع به چه مطلبی سؤال بپرسیم، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بیش از یک میلیون متر‌مربع در دست ساخت و ساز دارد.
جاسبی پس از این جمله وارد بحث‏های کلیشه‏ای درباره دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه شد و گفت: طرح‏هایی را در شهرستان فیروزکوه اجرایی کردیم و سایت قدیم این واحد دانشگاهی شماری از طرح‏ها را اجرایی کرده بود و سایت جدید نیز مشتمل بر تعداد دیگری از طرح‏ها است.
وی تصریح کرد: خوابگاه‏ها و آزمایشگاه‏های خوب و مناسبی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه ایجاد شده و مورد بهره‏برداری قرار گرفته است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: با دانشجویان و استادان این دانشگاه نشست صمیمانه‏ای داشتیم و باید گفت که دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در بخش امور زیربنایی فعالیت‏های مناسبی داشته و در شرایط مناسبی است.
جاسبی ادامه داد: امیدواریم در سال‏های آینده شاهد رشد و شکوفایی وسیع و پردامنه این واحد دانشگاهی باشیم.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این واحد دانشگاهی حدود 9 هزار دانشجو دارد و چون به تهران نزدیک است، در حقیقت سرریز جمعیت کثیر پایتخت را می‏تواند بپذیرد و بخشی از آنها در این دانشگاه جذب ‏شوند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: با امکاناتی که این دانشگاه دارد، باید به سمت تحصیلات تکمیلی برود و بیشتر روی طرح‏های تحقیقاتی و تحصیلات تکمیلی تمرکز کند.
جاسبی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه باید به ‌تدریج کل دانشجویان خود را از سایت قدیم به سایت جدید در دست احداث منتقل کند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول