اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت عمران و امور زیربنایی منطقه آزاد ارس:

ساخت و ساز در منطقه آزاد ارس 159درصد رشد دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت عمران و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس از رشد 159 درصدی صدور پروانه ساخت در شش ماهه نخست سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

ساخت و ساز در منطقه آزاد ارس 159درصد رشد دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، سعید اسماعیل‌پور اظهار داشت: در نیمه نخست سال‌جاری برای احداث 71 هزار و 950 متر مربع زیربنای مسکونی، تجاری و صنعتی مجوز صادر شده بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 159 درصدی داشته است.
وی افزود: این میزان ساخت و ساز با صدور 62 مورد پروانه ساخت و ساز انجام یافته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از این نظر نیز رشد 19 درصدی را نشان می‌دهد.
اسماعیل‌پور افزود: همچنین در شش ماهه نخست سال‌جاری 4 میلیارد و 594 میلیون و 854 هزار و 160 ریال از بابت عوارض صدور پروانه ساخت و نقل و انتقال املاک در منطقه آزاد ارس دریافت شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل پیشرفت چشمگیر 2 هزار و 179 درصدی دارد.
وی تصریح کرد: در سال جاری با اتمام عملیات فنس کشی محدوده 20هزار هکتاری منطقه آزاد ارس در جلفا و آغاز عملیاتی سازی محدوده شاهد افزایش ساخت و ساز در منطقه بودیم که این امر با کاهش بروکراسی اداری و نیز تمایل برای سرمایه‌گذاری و سکونت در منطقه همراه بوده و موجبات رونق ساخت و ساز در منطقه را فراهم آورده است.
 در سال‌جاری با حضور معاون اول رئیس جمهور محدوده منطقه آزاد ارس در جلفا فعالیت رسمی خود را از 135هکتار به 20هزار هکتار افزایش داد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول