اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز؛

کلنگ‌ دانشکده فنی تاکستان به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: کلنگ‌ احداث دانشکده فنی و مهندسی تاکستان به زمین زده شد.

کلنگ‌ دانشکده فنی تاکستان به زمین زده شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، طی مراسمی پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و محلی کلنگ‌ احداث دانشکده فنی و مهندسی تاکستان به زمین زده شد.
استاندار قزوین در این مراسم بیان کرد: استان قزوین به فعالیت چنین مرکز علمی نیاز داشت بنابراین لازم است از مسئولانی که در این زمینه تلاش کردند تشکر کنم.
احمد عجم افزود: امیدواریم این دانشکده به دانشگاه مستقل صنعتی تبدیل شود.
در ادامه این مراسم نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: فعالیت یک دانشگاه صنعتی در استان ضرورت دارد.
امیر طاهرخانی عنوان کرد: این پروژه از آرزوهای دیرین مردم تاکستان بود که امروز شاهد آغاز اجرای این پروژه هستیم.
در ادامه رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان قزوین نیز گفت: این پروژه در سه طبقه با مساحتی به میزان دو هزار و 363.65 متر مربع در طول 18 ماه احداث می شود.
نادر محمدزاده افزود: پروژه فوق به صورت اسکلت بتنی است، این پروژه در قراردادی به مبلغ 13 میلیارد و 500 میلیون ریال اجرا خواهد شد که فاز نخست پروژه در 30 هزار متر مربع اجرا شده و برای توسعه این دانشکده در فازهای بعدی 90 هزار متر مربع زمین در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: اعتبار این پروژه در سال 1389 بالغ بر یک‌هزار و 100 میلیون ریال، در سال 90 بالغ بر سه هزار میلیون ریال و در سال 89 نیز یک‌هزار و 100 میلیون ریال نیز برای آن در نظر گرفته شده است.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان قزوین یادآور شد: این پروژه در جاده کمربندی تاکستان، جاده قره باغ، ضلع شمالی دانشگاه پیام نور اجرا می‌شود.
گفتنی است مجری این پروژه اداره کل مسکن و شهرسازی استان قزوین است و دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به عنوان بهره‌بردار از آن استفاده خواهد کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول