اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین:

80 درصد کلانتری‌های قزوین بازسازی شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: 80 درصد کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در استان تمیز و بازسازی شدند و 20 درصد باقی مانده است که سعی می‌کنیم تا پایان سال این کار تمام شود.

80 درصد کلانتری‌های قزوین بازسازی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسعود جعفری‌نسب یکشنبه شب در نشست فرمانده انتظامی استان با شوراهای اسلامی شهر و روستا، مدیران شهری، معتمدین محلات و راهوران محله که در سالن اجتماعات قائم برگزار شد، بیان کرد: هرکسی به این مردم احترام گذاشته و دست کمک به سوی آنها دراز کرده، قطع یقین در کارهایش پیروز است و این امر نیز دو دلیل دارد.
وی ادامه داد: مردم ما مردمی متدین و عزیز هستند و در این 33 سال کارهای بزرگ را انجام داده‌اند؛ امام خمینی (ره) این مردم را شناخت و مردم نیز امام را خوب شناختند و امام می‌دانست این مردم مانند پاره‌های آهن می‌مانند به طوری که بسیجی 13 ساله به زیر تانک رفته و وجود خود را برای این کشور می‌دهد.
فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: مردم ما پای انقلاب ایستادگی کردند و اکنون نیز ایستادند، کافی است جایی اتفاقی بیفتد که حضور مردم نیاز باشد آن زمان مردم مانند چشمه‌ساری به حرکت درمی‌ایند و در تیر 78 و سال 88 این حضور مردم بسیاری از فتنه‌ها را از بین برد.
وی افزود: همچنین در هشت سال دفاع مقدس با دفاع جانانه‌ای که داشتند نشان دادند که مجاهد فی‌سبیل‌الله هستند و در جنگ نیز وقتی مردم آمدند و عده‌ای در جبهه و عده‌ای در پشت جبهه قرار گرفتند اوضاع دگرگون شد و باعث شد تا در دنیای امروز بین ملت‌ها سرافراز شویم و نمره قبولی را بگیریم.
جعفری‌نسب عنوان کرد: جنگی در این کشور رخ نداده که قسمت اعظمی از کشور جدا نشده باشد و در جنگ تحمیلی بود که با مقاومت رزمندگان ذره‌ای از خاک این کشور به دست دشمنان نیفتاد؛ این مردم، مردم با ارزش و بزرگواری هستند که اگر کف کفش این مردم را ببوسیم، باز کاری نکرده و اگر تمام زندگی خود را برای این مردم گذاریم ارزش مردم بیش از این است و ما لباس نوکری این مردم را به تن کردیم.
وی تأکید کرد: هرجا مسئولان با این مردم کنار آمدند، رفتار مردمی داشتند، کار مردمی انجام دادند و خود را با مردم همسطح کردند، مردم کمکش کرده و پیروز میدان شدند و ما اعتقاد داریم همه دستگاه‌های مدیریتی به ویژه مدیریت شهری باید مردم را در کار خود لحاظ کنند، اینکه کاری کنیم که با ذائقه مردم همخوانی نداشته باشد نتیجه عکس دارد و ما باید مطالبات مردم را دنبال کنیم و خدمت به مردم انسان را به مقام بالایی می‌رساند.
فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد: 98 درصد مردم ما و حتی بیشتر مردم خوبی هستند و  کار و تلاش می‌کنند و خیلی‌ها جرم‌انگیز در وجودشان نیست و یک یا دو درصد و شاید کمتر افرادی پیدا می‌شوند که متخلف هستند و در همه دنیا اینگونه افراد وجود دارند و برای مدیریت بر این دو درصد و برای اینکه آسیب‌ها را دور کنیم باید وحدت بین دستگاه‌ها و مردم وجود داشته باشد که اگر این وحدت شکل بگیرد هیچ کس نمی‌تواند به این جبهه نفوذ پیدا کند ولی اگر تفرقه حاکم شود یک اراذل و اوباش برای بر هم ریختن شهر کافی است.
وی ادامه داد: اگر همه متحد باشند، پیروزی قطعی است؛ ما سه عملیات بزرگ در هادی آباد، نواب جنوبی و اقبالیه داشتیم که در انجام این عملیات‌ها مدیریت شهری کمک کردند و معضلات لاینحل حل شد و مردم نیز رضایت دارند و قدرشناس نیز هستند.
جعفری‌نسب با اشاره به عملیات پلیس در نواب جنوبی گفت: تمام اراذل و اوباشی که در قزوین بودند از نواب جنوبی سازماندهی می‌شدند که با عملیاتی که انجام دادیم با آنها برخورد کردیم و یک سال و نیم است که آنجا هستیم و جرأت نمی‌کنند عرض اندام کنند و این اقدامات مطالبات مردم بود.
وی اضافه کرد: در اقبالیه نیز با هماهنگی که با دستگاه‌های مختلف داشتیم با اراذل و اوباش برخورد کردیم و باید ادامه دهیم تا دیگر جرأت بازگشت نداشته باشند و این کارها حمایت مردمی می‌خواهد تا اراذل و اوباش بدانند که مردم پشتوانه پلیس هستند.
فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به بازسازی کلانتری‌های استان و لزوم استفاده از ظرفیت شوراها توضیح داد: ظرفیت شوراها یعنی دنبال کردن مطالبات مردم، باید با مردم با حرمت برخورد شود و اگر نارسایی وجود دارد و تکریم مردم صورت نمی‌گیرد شوراها باید بگویند به طوری که ما در راستای تکریم مردم نسبت به بازسازی کلانتری‌ها اقدام کردیم.
وی گفت: 250 میلیون تومان برای کلانتری‌ها هزینه شده است؛ نباید فقط آنجا که می‌خواهیم از مردم پول بگیریم (بانک) صندلی زیبا برای مردم گذاریم آنجا که دچار آسیب می‌شوند و مشکل می‌یابند نیز باید صندلی زیبا باشد زیرا حرمت انسان باید همه جا حفظ شود.
جعفری‌نسب اعلام کرد: 80 درصد کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در استان تمیز و بازسازی شدند و 20 درصد باقی مانده است که سعی می‌کنیم تا پایان سال این کار تمام شود و در این خصوص به همه استان به یک چشم نگاه شده است.
وی با اشاره به نقش مردم در کاهش تصادفات گفت: با توجه به هماهنگی که بین نیروی انتظامی، مدیریت شهری و آموزش و پرورش صورت گرفت در شش ماهه نخست سال جاری تصادفات 40 درصد در قزوین کاهش یافته است که گام بلندی است و این موضوع نتیجه وحدت است.
فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم برای سال آینده پشتوانه اجتماعی ایجاد کرده تا در هر حوزه ناهنجاری‌های اجتماعی وارد شدیم به برکت حمایت مردم پیروز میدان باشیم.
وی با تبریک ولادت امام رضا (ع) اظهار کرد: این ایام که مصادف با دهه کرامت است شاهد برگزاری جشن و سرو هستیم و این دهه منور به نور دو تن از یادگاران اهل بیت عصمت و طهارت امام رضا (ع) و حضرت معصومه است که در ایران حضور دارند و مردم ما ارادت خاص به اینها دارد و همه کسانی که در ایران اسلامی زندگی می‌کنند خود را جیره‌خوار مکتب اهل بیت می‌دانند و تمام نعمت‌های الهی ایران از برکت وجود این دو بزرگوار است.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول