اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته اولیا و مربیان؛

گلبانگ پیوند اولیا و مربیان در مشهد نواخته شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد گفت: گلبانگ پیوند اولیا و مربیان به مناسبت آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان (24 تا 30 مهر) به صدا درآمد.

گلبانگ پیوند اولیا و مربیان در مشهد نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید شهاب‌الدین رضوی ظهر امروز در همایش آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان اظهار داشت: در این مراسم نمادین می‌خواهیم یک مسئله را ثابت کنیم که در راستای این مسئله حضور اولیا و مربیان به طور تمام وقت روی تربیت فرزندانشان تاثیر فراوانی می‌گذارد.
وی بیان داشت: معلمان باید زمینه فکری دانش آموزان و والدین آنان را برایشان فراهم کنند.
رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد تصریح کرد: انجمن اولیا و مربیان، یکی از تشکل‌های مردمی است که اینک بیش از 50 سال از تأسیس آن در ایران می‌گذرد.
رضوی افزود: این انجمن، بر اساس توصیه کنفدراسیون آموزش اولیا، وابسته به یونسکو، با عنوان انجمن خانه و مدرسه در ایران تشکیل شد و از همان زمان، با نام انجمن‌های خانه و مدرسه به انجام وظایف خود پرداخت.
وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، انجمن خانه و مدرسه که نمایانگر همکاری دو کانون اثرگذار، به نام انجمن اولیا و مربیان بود، با بار فرهنگی و انسانی عمیق تغییر نام یافت تا امکان ارتباط همه جانبه میان اولیا و مربیان را تحکیم بخشد.
رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد اظهار داشت: اعتقاد ما این است که زمینه‌های توسعه اقتصادی، علمی، فرهنگی، سیاسی و هر توسعه‌ای را بخواهیم در نظر داشته باشیم در نهاد خانواده می‌توان آن را یافت و بستر این توسعه‌ها آموزش و پرورش است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول