اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل آموزش و پرورش کرمانشاه:

پیوند اولیا و مربیان در تعیین اهداف موثر است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: پیوند اولیا و مربیان در تعیین اهداف‌، روش‌های نو‌، تکنولوژی جدید و ایجاد عرصه‌های فکری، مهم و تاثیرگذار است‌.

پیوند اولیا و مربیان در تعیین اهداف موثر است
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه جلال امینی امروز در مراسم نواختن زنگ نمادین پیوند اولیا و مربیان در هنرستان دخترانه صنایع شیمیایی کرمانشاه اظهار داشت: امروزه در همه کشورها هیچ مسئله‌ای ظریف‌تر از تعلیم و تربیت نیست به گونه‌ای که سرنوشت مملکت‌ها‌، انسان‌ها و جامعه بشریت در دست تعلیم و تربیت‌، دو نهاد اولیا و آموزش و پرورش است.
وی ادامه داد‌: آموزش و پرورش در اوج قدرت باید به وظیفه خود عمل کند و این اوج قدرت مشارکت اولیا و مربیان را می‌طلبد.
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اضافه کرد: اگر اولیا و مربیان با هم مشارکت نداشته باشند دیگران مانند شبکه‌ها سایت‌ها، وبلاگ‌ها و رسانه‌های نوین جهان در تعلیم و تربیت شرکت می‌کنند و این به سود فرزندان ما نمی‌باشد.
وی با اشاره به پیوند اولیا و مربیان ادامه داد: این مشارکت‌ها تشریفاتی و تزئینی نیست این پیوند اولیا و مربیان در تعیین اهداف‌، روش‌های نو‌، تکنولوژی جدید و ایجاد عرصه‌های فکری، مهم و تاثیرگذار است‌.
امینی تصریح کرد: برای اینکه دانش‌آموزانی در طراز جمهوری اسلامی و افرادی مفید و کارآمد برای خود، جامعه و برای ارائه به جها‌نیان تربیت کنیم نیاز به مشارکت‌های اولیا و مربیان است.
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پایان از حضور پر شور مردم استان درمراسم استقبال از مقام معظم رهبری تشکر کرد.
در این مراسم پیام پیوند اولیا و مربیان وزیر آموزش و پرورش حمید‌رضا حاجی‌بابایی توسط مدیر‌کل امور بین‌المللی و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش محرمعلی الهویی قرائت شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول