اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه راین تأکید کرد:

نقش انجمن اولیا و مربیان در پبشبرد اهداف تعلیم و تربیت

خبرگزاری فارس: امام جمعه راین گفت: انجمن اولیا و مربیان جایگاه بسیار والایی برای پبشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت دارد.

نقش انجمن اولیا و مربیان در پبشبرد اهداف تعلیم و تربیت
‌به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حمید اسماعیل‌پور پیش از ظهر امروز در نخستین روز هفته پیوند اولیا و مربیان در جمع دانش‌آموزان اظهار داشت: انجمن اولیا و مربیان جایگاه بسیار والایی برای همکاری و پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت است.
وی با بیان اینکه در گذشته تصور اولیا از این انجمن برای جمع‌آوری کمک‌های اولیا بود، افزود: با فراهم شدن امکانات و وسایل برای تحصیلی دانش‌آموزان این ذهنیت از میان رفته است.
اسماعیل‌پور همچنین با اشاره به پیام وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با هفته پیوند تصریح کرد: بالاترین توقع مسئولان از اولیا‌ این است که با تعامل بیشتر با مربیان و همکاری با آنان تأثیر‌گذاری بر ‌تعلیم و تربیت دانش‌آموزان دوچندان شود.
وی با انتقاد از کم‌توجهی به استعدادهای دانش‌آموزان گفت: اولیا و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی نسبت به شناسایی و بارور کردن توانایی‌ها و ظرفیت‌های دانش‌آموزان اقدام کنند.
اسماعیل‌پور با بیان اینکه اگر در نظام آموزشی قصوری اتفاق بیفتد  همگان در برابر خداوند مسئول هستند، افزود: باید به تعلیم و تربیت اهمیت ویژه‌ای دهیم تا نتایج مطلوبی به دست آوریم و خروجی‌های کار ما مفید باشد.
به گزارش فارس، همچنین امروز زنگ 24 مهر به مناسبت سالروز به آتش کشیده شدن مسجد جامع شهر کرمان به دست عمال رژیم منحوس پهلوی در سال 57 در واحدهای آموزشی بخش راین نواخته شد.
امام جمعه راین در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان این واقعه جانسوز گفت: در سالروز شهادت شهید مصطفی خمینی و چهلمین روز شهادت شهدای میدان ژاله تهران مراسمی در مسجد جامع کرمان برگزار شد که عمال سفاک رژیم پهلوی به مردم حاضر در مدرسه حمله کرده و در این واقعه شهیدان باقدرت جوپاری و یزدان‌شناس به درجه رفیع شهادت رسیدند و عده کثیری زخمی شدند.
وی تصریح کرد: تمام موفقیت‌های که نظام جمهوری اسلامی به دست آورده است، مرهون خون شهیدان و جان‌نثاری‌های این عزیزان است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول