اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست با دهیاران مطرح شد؛

‌روایت فرماندار بیرجند از دیدارش با یک جانباز

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند در جمع دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای استان خاطراتی تازه و جالبی از برخی جانبازان و رزمندگان بیرجندی مطرح کرد.

‌روایت فرماندار بیرجند از دیدارش با یک جانباز
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، برنامه دیدار رئیس جمهور با ایثارگران و خانواده شهدا در سفر آینده به خراسان جنوبی بهانه‌ای شد تا فرماندار بیرجند از خاطراتش از جانبازان و رزمندگان بیرجندی بگوید.
محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف در نشست امروز خود با دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاها گفت: چند ماه پیش فردی به دفتر بنده مراجعه کرد و برای ملاقات با فرماندار بیرجند همان لحظه وقت خواست که با پاسخ منفی مسئول دفتر اینجانب مواجه شد.
وی ادامه داد: این آقا بدون هماهنگی وارد اتاقم شد و بدون مقدمه به من نگاه کرد و گفت هر کی هستی برای خودت هستی و سپس لباسش را بالا زد و سینه خود را نشان داد که با کالیبر جنگی اصابت کرده بود.
فرماندار بیرجند گفت: این عزیز که گویا جانباز جنگ تحمیلی بود اجازه نداد من صحبتی کنم و گفت برای اینکه به من کمک کنید و یا اسم من را در بنیاد شهید بنویسند، نیامده‌ام. من یک ماشین قدیمی دارم و دو بچه بدون مادر که آنان را سرپرستی می‌کنم و تاکنون هم جایی کمک نگرفته‌ام و اسم من با وجود جانباز بودن در جایی ثبت نشده است، چون برای خدا جبهه رفتم.
قاسم‌زاده‌نداف افزود: این عزیز جانباز تنها یک درخواست از من داشت و آن هم 300 هزار تومان به عنوان بدهی که برای بیمه ماشینش بدهد و گفت بلاعوض هم نمی‌خواهم و هر موقع شما بگویید و یا به صورت قسطی پول را می‌دهم.
وی ادامه داد: از آن زمان به بعد نیز این فرد سر موعد قسط خود را می‌دهد، البته چون نمی‌خواستم ارزش چنین فرد بزرگی پایین بیاید به او پول بلاعوض ندادم.
فرماندار بیرجند اظهار داشت: هستند هنوز افرادی که به جبهه‌ها رفته‌اند تا برای رضای خدا کاری کنند و امروز نام و نشانی ندارند.
قاسم‌زاده‌نداف همچنین خاطره‌ای دیگر از جانباز اعصاب و روان در دوران مسئولیتش در فرمانداری را بیان کرد.
وی افزود: روزی عزیز جانبازی به اتاق من آمد و همسرش گفت که چون شوهرم بیماری اعصاب و روان دارد نمی‌توانیم در خانه‌ای که اجاره می‌کنیم زیاد بمانیم.
فرماندار بیرجند گفت: فرمانداری هم خانه‌ای در اختیار او به صورت مستقل گذاشت و بعد از مدت‌ها این فرد پیش بنده آمد و گفت که تا به امروز طعم زندگی را نچشیده بودم.
قاسم‌زاده‌نداف تصریح کرد: بنده خدمتی نکردم بلکه این دولت کریمه نهم و دهم بود که چنین خدماتی به مردم ارائه داد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول