اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد:

فعالیت 100 مأمور سرشماری در تنگستان

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: در طرح سرشماری قریب به 100 نفر مأمور سرشماری کار جمع‌آوری اطلاعات خانوارها را بر عهده دارند.

فعالیت 100 مأمور سرشماری در تنگستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، عبدالرسول زارع ظهر امروز  در گردهمایی شوراهای اسلامی شهر و روستا که با موضوع اهمیت سرشماری در محل فرمانداری تنگستان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی موثر و کارآمد بدون داشتن آمار و اطلاعات صحیح میسر نخواهد بود.
وی افزود: از عمده‌ترین راهای کسب آمار و اطلاعات صحیح برای برنامه‌ریزی، نظارت، کنترل و ارزیابی خدمات و فعالیت‌های ملی و منطقه‌ای اجرای دقیق طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن است.
زارع به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به مردم به منظور ارائه اطلاعات صحیح و جامع به مأموران اشاره و تاکید کرد: همکاری با مأموران سرشماری از وظایف قانونی و شرعی مردم است که ضروری است در این خصوص مسئولین و مطلعان محلی آگاهی و اطلاع‌رسانی لازم را مردم داشته باشند.
وی نقش شوراهای اسلامی شهر و روستا در اجرای موفق این شوراهای شهر و روستا را مهم خواند و بیان کرد: شوراها به عنوان نهادهای مشارکت مردمی و همچنین دارا بودن ارتباطات نزدیک با مردم می‌توانند نقش مهم و بسزایی در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم در مورد اهمیت سرشماری و جلب همکاری مردم داشته باشند.
فرماندار تنگستان به بیان محدودیت‌های مرکز آمار در تهیه امکانات و تجهیزات مورد نیاز پرداخت و عنوان کرد: ضروری است مسئولان محلی ضمن همکاری و تعامل با مأموران سرشماری، نیازهای آنان را نیز برطرف سازند.
وی اعلام کرد: در شهرستان تنگستان این طرح عظیم مهم با تعداد قریب به 100 نفر مأمور سرشماری و فعالیت بیش 20 خودرو در روز که با همکاری دستگاه‌های اجرایی صورت می‌گیرد کار جمع‌آوری اطلاعات را بر عهده دارند.
زارع ابراز امیدواری کرد: به یاری خداوند متعال و همکاری مردم و مسئولان شهرستان و تعامل با مأموران سرشماری بتوانیم با موفقیت از عهده انجام سرشماری عمومی نفوس و مسکن برآییم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول