اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی تهران خبر داد:

تخریب 140 بنای غیرمجاز در بخش مرکزی تهران

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی تهران از تخریب 140 مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در این بخش خبر داد.

تخریب 140 بنای غیرمجاز در بخش مرکزی تهران
محمود مصلحی‏شاد  امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در جلسات متعددی که در بخشداری مرکزی تهران و شورای تامین شهرستان تهران برگزار شد، دستور تخریب این تعدادی بنای غیرمجاز و نحوه برخورد با عاملان آن در دستور کار قرار گرفت.
وی در تشریح مراحل قضایی منتهی به حکم تخریب این بناهای غیرمجاز خاطرنشان کرد: در ابتدا پرونده این ساخت و سازهای غیرمجاز در دادسرای ناحیه سه میدان ونک مورد بررسی قرار گرفت و احکام قضایی صادره نیز به متخلفان ابلاغ شد.
مصلحی‏شاد تصریح کرد: از میان پرونده‏های موجود تعداد 15 مورد از طریق شرکت عمران شهر جدید پردیس طرح شکایت و 125 پرونده نیز در کمیسیون ماده 100 شهرداری با صدور حکم قابل اجرا خواهد بود.
بخشدار مرکزی تهران افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذی در نشست فرمانداری شهرستان تهران به زودی اقدامات لازم در راستای تخریب این واحدهای غیرمجاز احداثی در اراضی دولتی شهر جدید پردیس اجرایی می‏شود.
وی ادامه داد: تمام بناهای ساخته شده در این منطقه مغایر با کاربری مورد پیش‏بینی در آن اراضی ایجاد شده است.
مصلحی‏شاد ضمن ارائه راهکاری برای افراد ساکن در این‏گونه بناها خاطرنشان کرد: سازندگان بناهای غیرمجاز پردیس می‏توانند به شرکت عمران این شهر مراجعه و در صورت داشتن شرایط لازم برای ثبت‏نام در طرح‏های مسکن مهر اقدام کنند.
بخشدار مرکزی تهران ادامه داد: طرح‏های مسکن مهر از خدمات دولت خدمتگزار دهم قلمداد می‏شود که با توجه به امکانات شهری مناسب، زندگی بدون دغدغه‏ای را برای این هم‏وطنان به ارمغان خواهد آورد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول