اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برخورد با تغییر کاربری اراضی دماوند؛

حکم آنی تخریب ساخت‏وسازهای غیرمجاز صادر شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از صدور حکم تخریب در جای بناهای غیرمجاز در اراضی دماوند توسط مراجع قضایی این شهرستان خبر داد.

حکم آنی تخریب ساخت‏وسازهای غیرمجاز صادر شد
رسول لطفی‏خاچکی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دماوند اظهار داشت: مساعدت همه جانبه مقامات حوزه قضایی بخش‏های مرکزی و رودهن شهرستان دماوند و اهتمام ویژه آنها بر حفظ کاربری اراضی، قوت قلبی است تا در این مسیر گام‏های بلندتر و موثرتری برداشته شود.
وی از برگزاری نشستی ویژه با دادستان شهرستان دماوند درباره مقوله ساخت‏وسازهای غیرمجاز خبر داد و افزود: وضع بیمارگونه ساخت‏وسازهای غیرمجاز در اراضی شهرستان دماوند بار دیگر ما را بر آن داشت تا با همراهی مدیر جهاد کشاورزی در نشستی ویژه با دادستان این شهرستان به تبادل‏نظر بپردازیم.
لطفی‏خاچکی ادامه داد: از این پس با لطف و مشیت الهی با تمهیدات صورت گرفته از سوی مقام عالی قضایی به محض مشاهده ساخت‏وسازهای غیرمجاز در حال وقوع در اراضی حریم و خارج از بافت روستا بدون کوچک‌ترین اغماضی در محل نسبت به تخریب آن اقدام خواهد شد.  
رئیس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، برخورد به موقع را از راهکاری تقابل با ساخت‏وسازهای غیرمجاز خواند و افزود: آنچه که بیش از هر مبحثی در مقوله حفاظت از اراضی ملی حائز اهمیت است، برخورد موثر و به موقع ارگان‏های مرتبط با این پدیده شوم خواهد بود.
وی تصریح کرد: هرزگونه تلاشی خلاف این موضوع موجبات تداوم روند رو به ‏رشد و سرسام‏آور ساخت‏وسازهای غیرمجاز در اراضی دماوند و ایجاد چهره ناخوشایندی برای این کهن شهرستان را فراهم خواهد آورد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول