اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

بصیرت بالا عامل شناخت راه از بیراهه است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: بصیرت بالا، زمان‌شناسی مناسب و تلاش برای آینده‌ای بهتر از وظایف و مسئولیت‌های جوانان دانش‌‌آموز است که باعث شناخت راه از بیراهه می‌شود.

بصیرت بالا عامل شناخت راه از بیراهه است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش از ظهر امروز در گردهمایی دانش‌آموزان خواهر نهاوند اظهار داشت: همه سرمایه‌گذاری دشمن بر روی جوانان کشور است لذا دشمن قصد دارد با القای ناامیدی، بی‌هویتی و بی‌انگیزه بودن جوانان ما به ویژه در عرصه‌های مختلف کسب علم و دانش به اهداف شوم خود برسد بنابراین بصیرت بالای جوانان به ویژه دانش‌آموزان در شناخت راه از بیراهه و سره از ناسره ضروری است.
وی شرایط امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان را حساس خواند و افزود: هر چند ایران به عنوان پرچمدار حرکت بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و عربی تبدیل شده است نمی‌توان از توجه به رفع مشکلات و دغدغه‌های روزمره جوانان غافل شد زیرا ما هر چه بتوانیم به دست بیاوریم در سایه وحدت، تلاش و دلسوزی برای آینده بهتر ایران اسلامی است.
فرماندار نهاوند به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اشاره کرد و بیان داشت: حضور پرشور مردم به ویژه جوانان مؤمن و ولایتمدار به دشمنان نظام ثابت کرد که حتی ذره‌ای از آرمان‌ها و اهداف والای انقلاب و حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و خون پاک شهدا عقب ننشسته‌اند بلکه نسبت به اوایل انقلاب پرشورتر، محکم‌تر و امیدوارتر شده‌اند.
وی به فضای درونی شهرستان نهاوند نیز اشاره کرد و افزود: نهاوند با توجه به وجود زیرساخت‌های مناسب در بخش‌های مختلف شرایط حرکتی شتاب‌دار برای فتح قله‌های پیشرفت در زمینه‌های علمی، صنعتی، کشاورزی و... را دارد زیرا همه مسئولان دغدغه‌ای جز رفع مشکلات پیش‌رو ندارند.
مدیر آموزش و پرورش نهاوند نیز در این مراسم از تحصیل بیش از 25 هزار و 600 دانش‌آموز نهاوند در مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد و گفت: امسال در قبولی آزمون دانشگاه‌های سراسری بیش از 18 نفر از دانش‌آموزان نهاوند رتبه‌های زیر یک هزار را کسب کرده‌اند.
علیرضا تکلو به تلاش مدیران آموزش و پرورش برای بسترسازی مناسب برای کسب علم و دانش جوانان،‌ نوجوانان و... در نهاوند اشاره کرد و اظهار داشت: امسال در سطح شهرستان نهاوند بیش از 39 مجتمع آموزشی شهری و روستایی همراه با 10 مدرسه خاص ایجاد شده است که بیش از 11 هزار دانش‌آموز در این مراکز تحصیل می‌کنند.
وی از ایجاد 130 سرویس ایاب و ذهاب ویژه دانش‌آموزان روستایی همزمان با فعالیت مجتمع‌های آموزشی خبر داد و تصریح کرد: این سرویس‌ها با هدف جلوگیری از بروز مشکلات تردد دانش‌آموزان در سطح روستاها ایجاد شده که باعث می‌شود تا دانش‌آموزان دلیل و برهانی برای ترک تحصیل و یا افت تحصیلی نداشته باشند که این سرویس‌ها با نظر انجمن اولیا و مربیان، والدین و اعضای شوراهای اسلامی روستاها ایجاد شده است و سعی شده از رانندگان با تأیید صلاحیت استفاده شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول