اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بدون حضور سرمربی؛

جهش توسعه قم به مصاف بانک سامان می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال جهش توسعه قم در نخستین هفته رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم بانک سامان تهران می‌رود.

جهش توسعه قم به مصاف بانک سامان می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از روزهای پایانی هفته جاری آغاز می‌شود، جهش توسعه نماینده قم در لیگ برتر بسکتبال کشور در چند روز اخیر با حضور سرمربی خود یعنی سید عباس آقاکوچکی تمرین می‌کند اما این مربی قرار است بیست و ششم مهر ماه راهی پیکارهای قهرمانی آسیا شود که بدین شکل دیدار نخست با بانک سامان در غیاب سرمربی این تیم برگزار می‌شود.‌
بر اساس برنامه قرار است دیدار تیم‌های بسکتبال جهش توسعه قم و بانک سامان از ساعت 16 پنج‌شنبه این هفته بیست و هشتم مهر ماه در قم برگزار شود در حالی که سید عباس آقاکوچکی این روزها تا قبل از سفر به پیکارهای آسیایی، بر سر تمرینات تیم بسکتبال جهش توسعه قم حضور دارد.
در فرصت اندک باقی مانده تا آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور، به نظر می‌رسد مسئولان دیر به یاد لیگ برتر افتاده‌اند و تنها پنج روز تا نخست بازی جهش توسعه قم زمان خواهند داشت و به شکل وضعیت این تیم نگران‌کننده است.
از سوی دیگر هنوز مشخص نیست که جهش توسعه قم می‌تواند امیدوار باشد که در کنار توجه ویژه به بازیکنان بومی، چند بازیکن جدید ملی‌پوش و چهره‌‌‌های مطرح خارجی برای حضور در فصل جدید سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور در تیم جهش توسعه نماینده بسکتبال قم اعلام آمادگی کنند.
شاید تهدید فدراسیون بسکتبال مبنی بر کنار گذاشتن نماینده قم از لیگ برتر بسکتبال تنها دلیل تشکیل فوری این تیم باشد اما آنچه که مشخص است، نماینده قم برای تبدیل شدن به یک تیم منسجم و قوی نیاز به زمان بیشتری دارد و نگرانی اهالی بسکتبال از این است که تمام جوانب کار توسط کسانی که تمرینات این تیم را راه‌اندازی کرده‌اند، اندیشیده شده باشد.
هنوز جای تردید وجود دارد که آیا در دومین حضور در پیکارهای سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیمی که در حال حاضر با انتخاب دیر هنگام سرمربی خود و ترکیب نامشخص تمرینات خود را آغاز کرده است، می‌تواند توانمندی بسکتبال قم را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارد.
این سؤال مطرح است که آیا با حضور سید عباس آقاکوچکی در راس کادر فنی تیم ملی نوجوانان ایران که به زودی عازم رقابت‌های آسیایی می‌شود، آیا این تمرینات پاسخگوی آماده‌سازی تیمی منسجم است و چرا مسئولان مربوطه برای بستن و مشخص شدن وضعیت تیم زمان را از دست دادند.
طبق صحبت‌های انجام شده تمرینات جهش توسعه قم در حالی زیر نظر مربیان بومی در حال برگزاری است که در تمرین روز جمعه این تیم بازیکنانی از تهران و شهرستان‌های دیگر برای گرفتن تست و جلب نظر سرمربی حضور یافتند.
تنها پنج روز به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است و نماینده بسکتبال قم که در سال نخست حضور در لیگ برتر با نام راه و ترابری به مقام ششم دست یافت، این بار با نام تیم جهش توسعه در پی کسب موفقیت در لیگ برتر است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول