اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فصل جدید سوپر لیگ بسکتبال کشور؛

آقاکوچکی سرمربی تیم بسکتبال جهش‌توسعه قم شد

خبرگزاری فارس: مسئولیت هدایت تیم بسکتبال جهش‌توسعه قم در فصل جدید سوپر لیگ بسکتبال به مربی تیم ملی در بازی‌های آسیایی 2006 دوحه و سرمربی تیم ملی در مسابقات 2011 نوجوانان آسیا سپرده شد.

آقاکوچکی سرمربی تیم بسکتبال جهش‌توسعه قم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سرانجام مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و هیئت بسکتبال استان قم نسبت به آغاز فعالیت‌های تیم جهش‌توسعه برای دومین حضور نماینده‌ای از بسکتبال قم در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور اقدام و سرمربی این تیم را رسما معرفی کردند.
عباس آقاکوچکی 60 ساله از سوی مسئولان ورزش و جوانان و هیئت بسکتبال استان قم به عنوان سرمربی این تیم در پیکارهای سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور معرفی شد تا نماینده بسکتبال قم بعد از نخستین تجربه حضور در لیگ برتر بسکتبال در فصل 90-89 این بار به جای راه و ترابری با نام جهش‌توسعه آماده حضوری موفق در سوپر لیگ شود.
آقاکوچکی در حالی به عنوان سرمربی تیم بسکتبال جهش‌توسعه قم معرفی شد که فصل پیش سرمربی تیم بسکتبال راه و ترابری قم بود و پیش از آن آخرین تیمی که وی در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور هدایت کرده، در فصل 88- 1387 سوپر لیگ کشور تیم بسکتبال آرارات تهران بوده است، اما این مربی از جمله مربیان با دانش بسکتبال کشورمان به شمار می‌رود.
مهم‌ترین افتخار سرمربی تیم بسکتبال جهش‌توسعه قم کسب مقام سوم به همراه تیم ملی بسکتبال کشورمان در رقابت‌های بسکتبال بازی‌های آسیایی 2006 دوحه قطر بود که وی به عنوان مربی در کنار اونیکا نیجریه‌ای، تیم ملی را در کسب این مقام هدایت می‌کرد.
آقاکوچکی سابقه مربیگری در تیم‌های ملی بسکتبال جوانان و امید کشورمان را نیز در کارنامه مربیگری‌اش دارد و پیش از تیم بسکتبال راه وترابری قم، هدایت تیم‌های بسکتبال گل‌گهر سیرجان و آرارات تهران را نیز در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور تجربه کرده است.
این مربی هم اکنون نیز هدایت تیم ملی بسکتبال رده سنی نوجوانان کشورمان را بر عهده دارد و امروز نیز به همراه این تیم راهی مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا شد تا از اعتبار بسکتبال ایران در این رده سنی در جدال با قدرت‌های آسیا دفاع کنند.
از سوی دیگر این مربی در حال حاضر به عنوان رئیس کمیته داوران هیئت بسکتبال استان تهران، رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر ایران و نماینده فدراسیون جهانی بسکتبال با ویلچر در ایران فعالیت می‌کند و هدایت تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان را نیز بر عهده داشته است.
آقاکوچکی در حالی هدایت تیم بسکتبال جهش‌توسعه قم را در پیکارهای فصل جدید سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور بر عهده گرفته است که این تیم از رقابت‌های فصل 89-88 لیگ دسته اول بسکتبال کشور مقام قهرمانی و جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورد و سال گذشته با این مربی در نخستین تجربه حضور در سوپر لیگ در جایگاه ششم قرار گرفت که کارنامه‌ای موفق برای نماینده بسکتبال قم بود.
انتهای پیام/ ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول