اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 2 پیروزی در مرحله نخست؛

ایثار قم نایب قهرمان سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر شد

خبرگزاری فارس: نخستین مرحله از فصل جدید رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با نایب قهرمانی ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم به پایان رسید.

ایثار قم نایب قهرمان سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرحله نخست مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور با شرکت چهار تیم حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی به مدت دو روز به میزبانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان مرکزی در شهر اراک برگزار شد.
در این مسابقات تیم‌های بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم، جانبازان مرکزی، پیام ارتباطات اصفهان و کهریزک تهران بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار کردند تا تیم‌های برتر مشخص شوند.
در روز نخست این رقابت‌ها که در سالن ورزشی اختصاصی معلولان و جانبازان شهر اراک برگزار شد، تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم به مصاف جانبازان مرکزی میزبان رقابت‌ها رفت و در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه قاطع 75 بر 61 شکست داده و گام نخست را محکم بردارد.
این در حالی است که بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در دومین مسابقه خود به مدعی اول قهرمانی یعنی تیم بسکتبال با ویلچر کهریزک تهران برخورد کرده و بازی را به حریف واگذار کردند.
در این دیدار بازیکنان تیم ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم تلاش زیادی انجام دادند تا همانند بازی نخست نتیجه خوبی کسب کنند اما تیم حریف از بازیکنان مطرح بسکتبال با ویلچر کشور برخوردار بود و در نهایت توانست 84 بر 69 تیم ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم را شکست دهد.
بسکتبالیست‌های تیم ایثار قم در سومین مسابقه خود در مرحله نخست پیکارهای فصل جدید سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور مقابل تیم بسکتبال با ویلچر پیام ارتباطات اصفهان به میدان رفت و توانست با کسب برتری در این مسابقه به دومین پیروزی خود دست یابد.
موفقیت تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در این دیدار در حالی رقم خورد که تیم کهریزک در سومین مسابقه خود برابر میزبان رقابت‌ها یعنی تیم جانبازان مرکزی به پیروزی دیگری دست یافت تا با کسب سه برد متوالی در صدر جدول رده‌بندی گروه دوم از مرحله مقدماتی پیکارهای این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور قرار بگیرد.
در حالی که تیم‌های کهریزک تهران، ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم، پیام مخابرات اصفهان و هیئت جانبازان و معلولین مرکزی به شکل دوره‌ای در سالن با یکدیگر رقابت کردند، تیم کهریزک با کسب شش امتیاز در صدر ایستاد، ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم با چهار امتیاز در مکان دوم جای گرفت و هیئت جانبازان مرکزی با چهار امتیاز سوم شد.
مرحله نخست از فصل جدید پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در حالی با معرفی تیم‌های اول تا چهارم جدول رده‌بندی به کار خود پایان داد که مرحله دوم این رقابت‌ها، روز 25 آبان ماه در تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول