اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی؛

کاله مازندران تیم ملی بسکتبال جوانان را مغلوب کرد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران از مغلوب شدن تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان مقابل کاله مازندران خبر داد.

کاله مازندران تیم ملی بسکتبال جوانان را مغلوب کرد
نعمت قربانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان با حضور 17 بازیکن ملی‌پوش به مدت سه روز در استان مازندران اردو زدند.
وی خاطرنشان کرد: شب گذشته تیم ملی جوانان بسکتبال کشورمان با هماهنگی مسئولان باشگاه کاله مازندران برای دومین بار توانست دیدار تدارکاتی با این تیم مازندرانی حاضر در لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور را برپا کند و در پایان نمایندگان مازندران با نتیجه 65 بر 57 ملی‌پوشان جوان کشورمان را مغلوب خود کردند.
قربانی با اشاره به اینکه این دیدار در سالن سردار شهید سجودی شهرستان بابل برگزار شد، اظهار داشت: یک جوان مازندرانی نیز در اردوی ملی‌پوشان ایران اسلامی حضور دارد.
وی با اعلام اینکه دیدار نخست این دو تیم شب یکشنبه با نتیجه 61 بر 51، ملی‌پوشان جوان ایران را بار دیگر شکست داد، تصریح کرد: این دیدارها برای نماینده مازندران در بسکتبال کشور نیز بسیار موثر بوده و سطح آمادگی جسمانی و تاکتیکی تیم بسکتبال کاله مازندران را به بالاترین درجه می‌رساند.
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران ادامه داد: تیم بسکتبال کاله مازندران در فصل گذشته لیگ دسته یک کشورمان توانست با نشان دادن لیاقت‌ها و توانمندی‌هایشان به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافته و به طور مستقیم به لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور راه یابد.
قربانی گفت: بنا به تصمیم‌های کادر فنی، مسئولان ارشد و هیئت مدیره باشگاه، کارشناسان و صاحب‌نظران بسکتبال مازندران از حضور این تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر خودداری شده است زیرا آنها معتقدند که برای لیگ برتر به عقد قرارداد هشت بازیکن مطرح کشور نیاز است که البته این موضوع در نهایت به نفع پیشرفت بسکتبال مازندران نیست.
وی گفت: بار دیگر تیم بسکتبال کاله برای شرکت در لیگ دسته یک کشورمان اعلام حضور کرده و با بازیکنان بومی شرکت می‌کند.
انتهای پیام/و۲۰ 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول