اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نخست لیگ دسته یک بسکتبال کشور؛

کاله مازندران مقابل بسکتبال شاهرود به برتری رسید

خبرگزاری فارس: کاله مازندران با برتری مقابل هیئت بسکتبال شاهرود، هفته نخست لیگ دسته یک بسکتبال کشور را با پیروزی آغاز کرد.

کاله مازندران مقابل بسکتبال شاهرود به برتری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، تیم بسکتبال کاله مازندران در هفته نخست لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور شب گذشته برابر نماینده شاهرود پیروز شد.  
نماینده مازندران با برتری 76 بر 56 مقابل هیئت بسکتبال شاهرود توانست نخستین گام خود را با پیروزی برداشته و با دست پر به آمل بیاید.
در این دیدار بازیکنان جوان، جویای نام و بومی کاله مازندران را رضا نوری هدایت می‌کرد.
علی‌محمد رجایی به عنوان سرپرست تیم بسکتبال کاله مازندران در حال فعالیت است که وی همچنین دبیر هیئت بسکتبال مازندران است.
تیم بسکتبال کاله مازندران فصل گذشته در لیگ دسته یک بسکتبال کشور توانست با درخشش و اثبات توانمندی‌های خود در بین تیم‌های مطرح کشور سربلند باشد و با کسب عنوان قهرمانی به لیگ برتر بسکتبال کشورمان راه پیدا کند.
مدیریت مجموعه ورزشی کاله، کادر فنی، کارشناسان و پیشکسوتان بسکتبال مازندران در جلسات مختلف به این نتیجه رسیدند که این تیم برای حضور در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور نیاز به حداقل هشت بازیکن طراز اول این رشته در کشور دارد و همچنین این هزینه گزاف برای بسکتبال مازندران سودی نداشته و در پیشرفت این رشته موثر نیست.
بنابراین کاله مازندران بار دیگر برای حضور در لیگ دسته یک بسکتبال کشور اعلام حضور کرد تا با بکارگیری و تربیت بسکتبالیست‌های جوان، جویای نام و با آتیه مازندران بتواند حداقل چندین بازیکن را از این استان به لیگ برتر تحویل داده و در این زمینه حرکت اساسی انجام دهد.
به گزارش فارس، بازی‌های تیم بسکتبال کاله مازندران که در لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور توپ می‌زند در سالن سردار شهید سجودی شهرستان بابل برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول