اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری گلپایگان:

حضور مسئولان در مانور اسکان اردستان الزامی است

خبرگزاری فارس: معاون فرمانداری گلپایگان گفت: حضور اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در مانور سراسری اسکان اضطراری اردستان الزامی است.

حضور مسئولان در مانور اسکان اردستان الزامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، امیر هادی صبح امروز در جلسه هماهنگی مانور سراسری اسکان اضطراری که در شهرستان اردستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: باید همه شهرستان‌های استان اصفهان با توجه به ظرفیتی که دارند در این مانور شرکت کنند و در این مانور عملکرد شهرستان در مواقع اضطراری ارزیابی می‌شود.
وی افزود: اعتبارات در صورتی به حوزه مدیریت بحران شهرستان اختصاص می‌یابد که همه دستگاه‌های اجرایی در اجرای این مانور به درستی عمل کنند.
معاون فرمانداری گلپایگان تاکید کرد: امید است شهرستان گلپایگان رتبه نخست را در سطح استان در اجرای مانور اسکان اضطراری کسب کند.
وی با اشاره به اینکه حضور همه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در اجرای مانور الزامی است، بیان کرد: مسئولان ستاد بحران شهرستان بعد از ظهر پنج‌شنبه 28 مهرماه در شهرستان اردستان و در محل مانور حاضر می‌شوند و این مانور تا بعد از ظهر روز جمعه 29 مهرماه ادامه دارد.
هادی تصریح کرد: سهمیه حضور هر شهرستان 100 نفر است و اعضای جمعیت هلال احمر باید دو روز قبل از مانور اسکان اضطراری برای برپایی چادر در محل حاضر باشند.
در ادامه جلسه رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان به بیان سناریوی زلزله در روز مانور اشاره کرد و  گفت: در این مانور زلزله‌ای به قدرت 6.5 ریشتر به وقوع می‌پیوندد و خانه‌های مسکونی ویران و محورهای ارتباطی و زیرساخت‌های شهری دچار بحران می‌شوند.
حمیدرضا کریمیان خاطرنشان کرد: این مانور از ساعت 6 صبح آغاز می‌شود و تا ساعت 17 روز جمعه ادامه دارد و همچنین در این روز سه مانور امداد جاده‌ای، اطفای حریق و نجات در آوار نیز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر گلپایگان آمادگی کامل برای اجرای مانور دارد، تصریح کرد: شب‌های کویر سرد است همه اعضاء شرکت کننده در مانور باید مجهز به تجهیزات انفرادی و تخصصی مربوط به فعالیت‌های دستگاه متبوع باشند و همچنین داشتن یک وعده غذای کنسروی، پتو، لباس گرم، نان خشک، بیسکویت، خرما، آب و لوازم شخصی به همراه هر فرد ضروری است.
این مقام مسئول برگزاری این مانور را فرصت مناسبی برای ارایه آموزش‌های عملی دانست و یادآورشد: دستگاه‌های امدادی باید از این مانور برای آموزش‌های عملی َبه درستی استفاده کنند.
وی در پایان با اشاره به محل اجرای مانور اسکان اضطراری گفت: این مانور در شهرستان اردستان مجاور جاده ترانزیت نایین به اردستان و جنب دانشگاه پیام نور اردستان برگزاری می‌شود.  
انتهای پیام/ح20 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول