اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته کاهش بلایای طبیعی؛

مانور بزرگ امداد و نجات در اردبیل برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته کاهش بلایای طبیعی دومین مانور بزرگ امداد و نجات، اسکان اضطراری و توانای دو با حضور امدادگران به ویژه بانوان جمعیت هلال‌احمر اردبیل برگزار شد.

مانور بزرگ امداد و نجات در اردبیل برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که با حضور دبیرکل جمعیت هلال‌احمر و جمعی از مسئولان برگزار شد، امدادگران حاضر در این مانور با انجام حرکات و برنامه‌های نمایشی مختلف توانمندی خود را به نمایش گذاشته و تیم‌های امداد خودرویی، انتقال مصدوم، آتش‌نشانی، اورژانس، تیم امداد کوهستان، رهاسازی مصدومان، کاوش و بسیاری از تیم‌های دیگر از مقابل جایگاه رژه رفتند.
در این مراسم مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل در سخنانی با قدردانی از حضور داوطلبان جوان جمعیت هلال‌احمر و اعضای کارگروه‌های تخصصی 14گانه این جمعیت به ویژه کارگروه امداد و نجات استان گفت: امروز در کنار نمایش اقتدار و توانمندی نیروهای امدادی شاهد راه‌اندازی سامانه ندای 147 امداد بودیم که می‌تواند در عملکرد سریع نیروهای امداد و نجات و تیم‌های تخصصی بسیار کارآمد و مؤثر باشد.
بهرام غیبی افزود: 42 هزار نیروی جوان و علاقمند در نیمه‌ اول امسال از آموزش‌های مختلف امداد و نجات و سایر مقوله‌ها آشنا شده و تلاش می‌کنیم دانشگاه جامع علمی کاربردی هلال‌احمر را نیز در استان اردبیل با دایر کردن دو رشته امداد و نجات و سوانح راه‌اندازی کنیم تا نیروی متخصص و متعهد تربیت کنیم.
وی در ادامه تصریح کرد: امروز نیروهای جوان هلال‌احمر در قالب طرح‌های مختلف بسیاری از توانمندی‌ها و علاقمندی خود را به کار دستگیری از دیگران و امدادرسانی افراد جامعه نشان دادند و ما در چند ماه گذشته تلاش کردیم علاوه بر اقدامات اساسی در حوزه آموزشی و سازماندهی نیروهای تخصصی ساختمان‌های این جمعیت را نیز درست و دقیق تعیین تکلیف کنیم.
به گزارش فارس، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل با قدردانی از مسئولان کشوری در تجهیز امکانات و تجهیزات امدادی و خودرویی خاطر نشان کرد: اغلب پایگاه‌های ما در حال حاضر به ست نجات مجهز هستند و با افزایش اعتبارات جمعیت هلال‌احمر استان امکان توسعه این تجهیزات و امکانات نیز پیش‌بینی می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول