اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال‌احمر کهگیلویه خبر داد:

برگزاری مانور بزرگ امداد نجات اسکان اضطراری در دهدشت

خبرگزاری فارس: رئیس هلال‌احمر کهگیلویه از برگزاری مانور بزرگ امداد نجات اسکان اضطراری در دهدشت خبر داد.

برگزاری مانور بزرگ امداد نجات اسکان اضطراری در دهدشت
مجید زری‌گر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت اظهار داشت: همه ساله به مناسبت هفته جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی نیروهای امدادی و اداری عضو ستاد حوادث وظیفه دارند که آموزش‌های لازم را در ارتباط با حوادث، سوانح و بلایای طبیعی به مردم بدهند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه افزود: هلال‌احمر در طول سال برنامه‌های آموزشی زیادی داشته که به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، هفته هلال‌احمر و روز جهانی صلیب سرخ با فراخوانی و سازماندهی نیروهای آموزش دیده به ‌صورت عملی و در قالب انجام مانور برای آموزش‌های همگانی برنامه‌های متنوعی برگذار می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه همگام با جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه مانور اسکان (اردوگاه‌های اضطراری نجات یافتگان) را با همکاری نیروهای تخصصی امداد در منطقه شرقی دهدشت برگزار کرد.
وی افزود: در این مانور عملیات نجات از آوار به‌وسیله تیم‌های آواربرداری با شیوه صحیح و علمی با استفاده از دستگاه زنده‌یاب در حضور مسئولان این شهرستان و عموم مردم انجام شد.
زری‌گر گفت: در این مانور 75 نفر امدادگر و 120 نفر نیروهای اداری، دو دستگاه پیکاب ، چهار دستگاه آمبولانس، جرثقیل، ماشین‌های سنگین و آتش‌نشانی درگیر بودند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه از تمام ادارات شرکت کننده در این مانور از جمله اداره راه و ترابری تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول