اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی کاشان خبر داد:

وجود 46 نقطه حادثه‌خیز در کاشان

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان از وجود 46 نقطه حادثه‌خیز درون و برون شهری در این شهرستان خبر داد.

وجود 46 نقطه حادثه‌خیز در کاشان
منوچهر صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: 31 نقطه حادثه خیز درون شهری و 15 نقطه حادثه‌خیز برون شهری این شهرستان باعث افزایش آمار تصادفات در این شهرستان شده‌ است.
وی خاطرنشان کرد: باید برای حل این معضل تعاملی میان شهرداری و اداره راه و ترابری شهرستان کاشان به وجود آید و شورای ترافیک شهرستان نیز نسبت به پیگیری این موضوع که رفع نقاط حادثه‌خیز شناسایی شده ‌‌است اقدامات لازم را انجام دهد.
فرمانده نیروی انتظامی کاشان در بخش دیگری از سخنانش به موضوع پلاک‌گذاری وسایل نقلیه نیز اشاره کرد و گفت: در سال‌های 88 و 89 حدود 7 هزار خودرو صفر کیلومتر در شهرستان کاشان پلاک‌گذاری شده ‌است.
صفایی اضافه کرد: علاوه بر این تعداد خودرو صفر کیلومتر پلاک شده در کاشان تعداد زیادی خودرو پلاک تعویضی و صفر کیلومتر شهروندان کاشانی در شهرستان آران و بیدگل نیز پلاک‌گذاری شده و سپس وارد ناوگان حمل و نقل شهری کاشان شده ‌است.  
وی افزود: 20 درصد افزایش نصب پلاک موتورسیکلت و 16 درصد افزایش نصب پلاک خودرو از جمله آماری است که در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته به دست آمده ‌است.
صفایی همچنین از افزایش 16 درصدی صدور برگ اخطاریه در شش ماه اول سال جاری خبر داد و گفت: در طی این مدت 9 درصد توقیف موتورسیکلت و 64 درصد توقیف خودرو در این شهرستان افزایش داشته ‌است.
فرمانده نیروی انتظامی کاشان با بیان اینکه روزانه 120 هزار دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان کاشان تردد دارند عنوان کرد: در شش ماهه اول سال جاری 3 هزار و 392 دستگاه موتور سیکلت به علت تخلف حادثه‌ساز و نداشتن کلاه ایمنی توقیف شده‌اند. 
صفایی خیابان شهید رجایی کاشان(حد فاصل میدان 15 خرداد و چهارراه آیت‌الله کاشانی) را پایلوت اجرایی در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شهرستان کاشان اعلام کرد و متذکر شد: از ورود موتورسیکلت‌ سوارهای فاقد کلاه ایمنی و اتومبیل‌هایی که کمربند ایمنی را نبسته باشند در این مسیر و مسیرهای منتهی به خیابان شهید رجایی جلوگیری می‌شود.
وی همچنین تردد موتور سیکلت‌های 250 سی سی به بالا در سطح شهرستان کاشان را غیر مجاز خواند و اذعان داشت: با توجه به اینکه این موتورسیکلت‌ها توسط راهنمایی و رانندگی پلاک نمی‌شوند صاحبان این گونه موتورسیکلت فقط در پیست موتورسواری مجاز به استفاده هستند و حتی برای عزیمت به پیست یا بالعکس تنها از طریق حمل آن با وسیله‌ای مثل وانت‌بار مجاز به انتقال آن هستند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول