اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تبریز:

اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز در تبریز مورد توجه قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار تبریز گفت:‌ اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز در تبریز بنا به درخواست کارشناسی پلیس راهنمایی و رانندگی مورد توجه قرار می‌گیرد.

اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز در تبریز مورد توجه قرار می‌گیرد
اکبر مددی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز توجه به وضعیت ترافیکی تبریز و کاستن از بار ترافیکی مرکز شهر را از اولویت‌های شورای ترافیکی شهر تبریز دانست.
عضو شورای ترافیکی شهر تبریز با اشاره به فعالیت کمیته فنی ترافیک استان اظهار کرد: ‌این کمیته با حضور کارشناسان ترافیک نظرات کارشناسی را در مورد وضعیت ترافیک ارائه می‌دهد که در شورای ترافیک تبریز نیز این نظرات به عنوان نظرات اجرایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
معاون فرماندار تبریز گفت: ساماندهی ترافیک تبریز و و کاستن از بار ترافیکی مرکز شهر از اولویت‌های شورای ترافیکی شهر تبریز است که در این زمینه جلسات متعدد با نگاه کارشناسی برگزار می‌شود.
مددی ادامه داد:‌ اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز در تبریز بنا به درخواست کارشناسی پلیس راهنمایی و رانندگی مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی تاکید کرد: براساس نظر پلیس راهور که برخی تقاطع‌ها را حادثه‌خیز معرفی کرده و میزان تصادفات را در آن محل قابل توجه می‌داند، اصلاحاتی صورت می‌گیرد که حذف بریدگی‌ها یا تغییر میدان‌ها و شطرنجی کردن آنها از این جمله است.
عضو شورای ترافیکی شهر تبریز همچنین با اشاره به ایجاد طرح ترافیکی در محدوده مرکزی تبریز اظهار کرد: ‌این طرح از چند سال قبل آماده شده و برای اجرا در محدوده مرکزی تبریز تهیه شده است.
وی با اشاره به یک طرفه کردن برخی خیابان‌های مرکزی تبریز بیان کرد: در آینده برخی تغییرات نیز بنا به نظر شورای ترافیکی تبریز صورت خواهد گرفت که زوج و فرد کردن تردد خودروها در این محدوده می‌تواند از این تغییرات باشد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول