اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تکمیل مرکز فنی و حرفه‌ای کشاورزی؛

اشتغالزایی برای 300 نفر در پارس‌آباد انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: با تکمیل و راه‌اندازی مرکز فنی و حرفه‌ای تخصصی کشاورزی در پارس‌آباد زمینه اشتغال 300 نفر در این شهرستان فراهم می‌شود.

اشتغالزایی برای 300 نفر در پارس‌آباد انجام می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی صبح امروز در جلسه بررسی موانع و مشکلات اجرای مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تخصصی کشاورزی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: علاوه بر رقم بزرگ اشتغالزایی این واحد در دست احداث سالانه بیش از 5 هزار نفر کارآموز از سراسر کشور در رشته‌های مختلف مهارت لازم را کسب می‌کنند.
وی با تاکید بر ضرورت تکمیل این پروژه ملی خاطرنشان کرد: با وجود گذشت بیش از چهار سال از شروع عملیات اجرایی طرح مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تخصصی کشاورزی پارس‌آباد پیشرفت فیزیکی آن رضایت‌بخش نیست.
این مسئول تکمیل این طرح را از مطالبات جدی مردم منطقه دانست و ادامه داد: در صورت تسریع در تخصیص و تامین اعتبار لازم روند اجرای این پروژه عظیم شتاب می‌گیرد.
کریمی با اعلام اینکه این پروژه در زمینی به مساحت 30 هکتار احداث می‌شود، اضافه کرد: در این مرکز علاوه بر خوابگاه‌های پسران و دختران و فضاهای اداری و آموزشی، ایجاد کارگاه‌های آموزشی از جمله پرورش مرغ، شترمرغ، گاوداری صنعتی، پرورش قارچ، آبزیان، کشت کارهای گلخانه‌ای و گیاهان باغبانی و زراعت، دارویی و ماشین آلات کشاورزی پیش‌بینی شده است.
وی جذب و آموزش کارآموز از کشورهای همسایه را از اهداف و برنامه‌های آتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در این مرکز ذکر کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه معاون آموزشی و پژوهش و برنامه‌ریزی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل نیز در سخنانی اظهار داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نقش به سزایی در ایجاد اشتغال پایدار و کاهش بیکاری کشور دارند.
یونس ممی‌زاده طرح ملی مرکز آموزش تخصصی کشاورزی پارس‌آباد را از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرای سازمان فنی و حرفه‌ای کشور اعلام کرد و افزود: با تکمیل و شروع فعالیت آموزشی آن شاهد رشد و توسعه این شهرستان و استان در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه کشاورزی خواهیم بود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کلنگ احداث بزرگ‌ترین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تخصصی کشاورزی پارس‌آباد در اوایل خرداد سال 1386 به زمین زده شده است.
این طرح در 25کیلومتری جاده پارس‌آباد به اصلاندوز قرار دارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول