اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان:

امسال یک میلیون دانش‌آموز به مناطق جنگی اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امسال بیش از یک میلیون دانش‌آموز در کشور به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

امسال یک میلیون دانش‌آموز به مناطق جنگی اعزام می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای فرهنگی فرمانداری شهرستان زنجان اظهار داشت: اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی کمک شایانی در آشنایی بیشتر با دلاوری‌های صورت گرفته در هشت سال دفاع مقدس دارد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر اقدامات بسیار خوبی در این زمینه در استان زنجان صورت گرفته است، ادامه داد: مسئولان ذی‌ربط باید فعالیت‌های خود را در زمینه آشنایی و اعزام بیشتر دانش‌آموزان به این مناطق انجام دهند.
معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در دولت نهم و دهم اقدامات بسیار خوبی در زمینه گسترش مسائل فرهنگی انجام شده است، ادامه داد: برگزاری جلسه‌های شورای فرهنگی کمک شایانی به گسترش این فعالیت‌ها می‌کند.
وی با بیان اینکه اعزام  کاروان‌های راهیان نور در استان زنجان از چهاردهم مهر ماه آغاز شده است، افزود: اعزام این دانش‌آموزان تا پنجم آبان ماه ادامه دارد.
مراد لو تصریح کرد: در هر مرحله از این اعزام‌ها 600 دانش‌آموز به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه افراد اعزامی به این کاروان‌ها دانش‌آموزان پایه دوم متوسطه هستند، اضافه کرد: این اعزام در قابل تغییرهای صورت گرفته در درس آمادگی دفاعی صورت می‌گیرد.
معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به رویکردهای آموزش و پرورش در سال ‌جاری یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال تحصیلی جاری یک میلیون و 200 هزار دانش‌آموز به مناطق جنگی کشور اعزام می‌شوند.
وی خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جاری در استان زنجان نیز 14 هزار دانش‌آموز به مناطق جنگی کشور اعزام می‌شوند.
مرادلو با بیان اینکه دانش‌آموزان زنجانی در قالب 10 مرحله به این مناطق اعزام می‌شوند، ادامه داد: کاروان‌های راهیان‌نور در قالب 140 دستگاه اتوبوس به این مناطق اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه این کاروان‌ها با همکاری سپاه و آموزش و پرورش استان زنجان انجام می‌شود، اضافه کرد: این اردوها به صورت رایگان برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان همچنین یادآور شد: مرحله دوم این اعزام‌ها نیز از ابتدای بهمن‌ ماه آغاز شده و در این مرحله دانش‌آموزان دختر به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.
وی اذعان داشت: در تابستان سال‌جاری نیز تعداد 2 هزار دانش‌آموز به مناطق جنگی کشور اعزام شده‌اند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول