اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار امیرآباد:

کتابخانه عمومی امیریه دامغان تجهیز می‏شود

خبرگزاری فارس: بخشدار امیرآباد دامغان گفت: با تامین اعتبار، سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهر امیریه تجهیز می‏شود.

کتابخانه عمومی امیریه دامغان تجهیز می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سیدامیر تقوی ظهر امروز در نخستین جلسه انجمن کتابخانه‏های عمومی بخش امیرآباد دامغان در سال جاری در سالن جلسات بخشداری امیرآباد افزود: فرهنگ کتاب و کتاب‏خوانی از نیازهای جامعه بوده که باید برای تقویت این فرهنگ بیش از گذشته تلاش کرد.
رئیس انجمن کتابخانه‏های عمومی بخش امیرآباد دامغان اضافه کرد: باید تلاش کنیم زمینه جذب خیران در جهت کمک به امر کتابخانه‏های عمومی این بخش فراهم شود و مسئولیت این کار بر عهده شهرداری امیریه قرار می‏گیرد و باید نتایج آن در جلسات بعدی اعلام شود.
وی گفت: باید بکوشیم خواسته مقام معظم رهبری را در زمینه توجه بیشتر به فرهنگ کتاب و کتاب‏خوانی در جامعه با جذب بیشتر جوانان و علاقه‏مندان به کتاب تحقق بخشیم.
شهردار امیریه دامغان نیز در این نشست اظهار داشت: اعتقاد من این است که ما می‏توانیم فرهنگ مطالعه را در شهر امیریه فراتر از شهرهای بزرگ تقویت کنیم؛ چون ما فضای کوچک‏تری داریم و می‏توانیم به عنوان پایلوت طرح و برنامه داشته باشیم و پس از اجرای آن تجارب خود را انتقال دهیم.
مصطفی فوادیان افزود: شهردار امیریه این آمادگی را دارد که آرایشگاه‏های شهر امیریه را به قفسه‏های کتاب مجهز کند و از مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه عمومی نیز می‏خواهیم که کتاب‏های مناسب را در اختیار آرایشگاه‏ها قرار دهد.
وی تصریح کرد: شهرداری امیریه در مجموعه پارک این شهر سیستم وایرلس را راه‏اندازی می‏کند و با هماهنگی آموزش و پرورش دانش‏آموزان را به این کتابخانه کوچک هدایت و هم‏زمان از کتابخانه و اینترنت برای مطالعه خود استفاده کنند.
فوادیان همچنین در این جلسه گزارشی از پرداخت نیم درصد بهای شهرداری امیریه به کتابخانه‏های عمومی این بخش را ارائه و پیشنهاد کرد تا برای رفع مشکلات کتابخانه‏های عمومی این بخش از خیران کمک گرفته شود و در این زمینه دهیاری‏های بخش هم فعال شوند.
در این جلسه، محبوبه امیراحمدی رئیس کتابخانه‏های عمومی شهرستان دامغان نیز گزارشی از وضعیت کتابخانه‏های بخش امیرآباد دامغان ارائه کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول