اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای شهری محمودآباد خبر داد:

نصب شیرآلات کاهنده مصرف آب در مدارس محمودآباد

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب محمودآباد گفت: شیرآلات کاهنده مصرف آب آشامیدنی در شش مدرسه محمودآباد نصب و راه‌اندازی شده است.

نصب شیرآلات کاهنده مصرف آب در مدارس محمودآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران،  شعبان زروکی بیان داشت: کاهش مصرف آب و اثر بخشی آن در کنترل میزان مصرف آب شرب با هدفمند شدن یارانه‌ها مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح بوده است.
زروکی با اشاره به اینکه شیرآلات کاهنده در مصرف آب در آموزش و پرورش هم نصب شده است، گفت:  با مقایسه میزان مصرف در زمان قبل و بعد از نصب شیرآلات آب در اماکن آموزشی و مذهبی مورد مطالعه، مشخص شد که 20 درصد کاهش در مصارف آنها به وجود آمده است.
وی با بیان اینکه رشد جمعیت و توسعه اقتصادی و اجتماعی موجب افزایش تقاضای آب شهری شده، تصریح کرد: موثرترین اقدام برای صرفه‌جویی در مصرف آب مدارس، استفاده از شیرآلات و تجهیزاتی است که بدین منظور طراحی شده‌اند.
مدیر آب و فاضلاب شهری محمودآباد خاطرنشان کرد: نصب این شیرآلات در مساجد و مراکز آموزشی، دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با هدف کاهش مصرف و فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از ادوات کاهنده مصرف آب از برنامه‌های این اداره است.
به گزارش فارس، با توجه به نصب شیرآلات کاهنده مصرف در مدارس شهر محمود آباد از سوی ریاست اداره آموزش و پرورش این شهرستان لوح تقدیری به مدیر اداره آب و فاضلاب محمودآباد اهدا شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول