اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر بهداشت:

18 میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه‌ای طلبکار هستیم

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر بهداشت گفت: مبلغ 18 میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه‌ای طلبکار هستیم.

18 میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه‌ای طلبکار هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدمهدی ناصحی ظهر امروز در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران که با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد، با اشاره به پنجمین سفر وزیر به مازندران اظهار داشت: اجرای طرح تمام وقت پزشکان در مجتمع پزشکی و درمانی طوبی جزء برنامه‌های اصلی دانشگاه مازندران است و برای اجرایی شدن کامل این طرح با مشکلات و موانع مالی مواجه هستیم.
وی با اشاره به طرح تمام‌وقت پزشکان در مجتمع طوبی تصریح کرد: با اجرای این طرح گام مثبتی در ارائه خدمات درمانی به بیماران برداشته شد.
ناصحی یادآور شد: اجرای این طرح ایجاد انگیزه در بین پزشکان را افزایش داد و تا حدی که بسیاری از پزشکانی که قطع همکاری کرده بودند با اجرای این طرح قرارداد منعقد شد.
این مسئول با اشاره به پرداخت سرانه درمان اندک بیماران در این مجتمع بیان داشت: میزان پرداختی بیماران در مطب‌های خصوصی حدود 13 هزار تومان بیشتر از مبلغی است که در مجتمع طوبی اجرا می‌شود.
ناصحی گفت: بیمارانی که به این مرکز مراجعه می‌کنند برای انجام ادامه فعالیت‌های درمانی به بیمارستان‌های دولتی معرفی می‌شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران میزان مراجعه به مجتمع طوبی در سال را حدود 400 هزار نفر و روزانه یک هزار و 749 نفر برشمرد و گفت: بیشتر مراجعه‌کننده به این مجتمع از اقشار کم درآمد هستند.
وی با اشاره به حوادث ترافیکی در مازندران خاطرنشان کرد: با اجرای طرح تمام وقت پزشکان در بیمارستان خدمات دهی در این بخش نیز ارتقا یافت.
ناصحی در بخش دیگری از سخنانش کل اعتبارات تجهیز بیمارستانی در مازندران را حدود یک میلیارد تومان عنوان و بیان داشت: 800 میلیون تومان در این بخش تصویب شد.
قائم مقام وزیر بهداشت با اعلام اینکه در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی مازندران حدود 16 میلیارد تومان بدهی دارد، یادآور شد: مبلغ 18 میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه‌ای طلبکار هستیم.
وی کسری بودجه دانشگاه علوم پزشکی مازندران را حدود 33 میلیارد تومان برشمرد و تصریح کرد: بخشی از بدهی‌های دانشگاه مربوط به تبدیل وضعیت پرسنل بیمارستانی بود.
ناصحی با اشاره به افزایش هزینه‌های بیمارستانی در قانون هدفمندی یارانه‌ها بیان داشت: سالانه حدود 720 میلیون تومان کسری بودجه داریم.
این مسئول در پایان با اشاره به فعالیت مناسب مجتمع طوبی اذعان داشت: برای اجرای این طرح و ادامه روند خدمات‌دهی سالانه نیاز به 5 میلیارد و 820 میلیون تومان اعتبار است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول