اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی بروز مشکلات ترافیکی در خیابان اشرفی اصفهانی؛

ساخت پایانه غرب اصفهان سریع‌تر اجرایی شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در پی بروز مشکلات ترافیکی در خیابان اشرفی اصفهانی ساخت پایانه مسافربری درون شهری غرب سریع‌تر در دستور کار ساخت قرار گیرد.

ساخت پایانه غرب اصفهان سریع‌تر اجرایی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی پیش ‌از ظهر امروز در جلسه علنی ‌شورای اسلامی شهر اصفهان به مشکلات و معضلات پایانه مسافربری در خیابان کهندژ اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر دو طرف این خیابان با توجه به حجم مسافران و توقف خودروها برای اهالی دچار مشکل و عبور و مرور در این منطقه به کندی صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه شهرداری برای رفع این مشکل درصدد ایجاد پایانه‌ای در محل صمدیه است، افزود: برای رفع این مشکل باید هرچه سریع‌تر پایانه مسافربری در غرب اصفهان احداث شود.
نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح‌های احداث این پایانه آماده شده است و باید هرچه سریع‌تر مراحل اجرایی آن آغاز تا مشکلات این منطقه رفع شود.
وی در بخشی از صحبت‌های خود به سازمان نظام مهندسی و تعاملات آن با شهرداری اشاره و تصریح کرد: برای استاندارد‌سازی خدمات ساختمانی مردم وقت خود را در پیچ‌ و خم‌های اداری و بوروکراسی می‌گذرانند که باید هرگونه اقدام و ضریب فشار‌ها به مردم کاهش و همدلی و هم‌اندیشی سازمان و شورا‌ها افزایش یابد.
نصر اصفهانی اضافه کرد: در این راستا باید مشکلات در ساخت و سازها و مجوزها راحت‌تر صورت گیرد تا علاوه بر رونق ساخت‌ و ساز شاهد رفع مشکل کسب و کار هم در کنار رونق ساخت و ساز باشیم.
وی همچنین به گسترش بازارهای روز کوثر در سطح شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: یک بازار در جاده الفت توسط کشاورزان در منطقه ناژوان ایجاد شده که علاوه بر ایجاد فضای مفرح برای خرید، محصولات کشاورزی به صورت مستقیم به مردم عرضه می‌شود.
نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید به اینکه مردم این منطقه هزینه‌های بسیار زیادی برای تنفس شهر اصفهان متضرر شدند، ادامه داد: برخی کشاورزان معترض این مبلغ دریافتی 10هزار تومان برای عوارض این مرکز برای روزهای جمعه شدند.
وی با اشاره به اینکه باید از کشاورزان حمایت کرد، اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود در راستای حمایت از کشاورزان این عوارض پرداختی حذف و یا کاهش پیدا کند.
نصر اصفهانی همچنین ادامه داد: شعار محله ‌محوری از مهمترین شعار‌های سال 89 و  90 بوده است که باید مورد بازنگری قرار گیرد.
وی اضافه کرد: باید گزارش کارکرد محله محوری مورد توجه قرار گیرد و مواردی همچون بازسازی انهار، احداث سالن ورزشی و سایر موارد مورد بررسی قرار گیرد.
نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: توزیع آسفالت در بسیاری از خیابان‌های اصفهان در مناطق شهرداری یکسان نیست که باید این امر با توجه به فصل زمستان مورد توجه قرار گیرد و در مناطقی که هنوز آسفالت صورت نگرفته توزیع روکش آسفالت انجام شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول