اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد امام جمعه دماوند از نبود پایانه مسافربری در این شهر

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند از نبود پایانه مسافربری در این شهر انتقاد کرد و گفت: به خاطر نبود پایانه مسافربری مردم در گرمای تابستان و سرمای زمستان در صف‏های طولانی به انتظار آمدن وسیله نقلیه قرار می‌گیرند.

انتقاد امام جمعه دماوند از نبود پایانه مسافربری در این شهر
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‎الاسلام محمد علاءالدینی ظهر امروز در نشستی در جمع مسئولان دماوند، با بیان اینکه با گذشت بیش از 33 سال از انقلاب اسلامی شهرستان دماوند هنوز فاقد پایانه مسافربری است، از این مسئله انتقاد کرد.
وی افزود: جوانان و مردم این شهرستان و مسافران به همین خاطر مجبور هستند در گرمای تابستان و سرمای زمستان در صف‏های طولانی به انتظار آمدن وسیله نقلیه باشند و به این خاطر، در معرض ناامنی‏های مختلف اجتماعی، روانی و اخلاقی قرار می‏‏گیرند.
امام جمعه دماوند همچنین با اشاره به لزوم بازخوانی خاطره‏ها و صحنه‏های پیروزی ایران در جنگ تحمیلی گفت: امام خمینی (ره) بارها فرمودند کاری که ملت ایران در جنگ تحمیلی انجام داد، بسیار پربها است.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در مورد دفاع مقدس فرمودند که اگر صدها بار ایران در این جنگ با خاک یکسان و دوباره ساخته می‏شد؛ نه تنها ضرر نکرده‏ایم بلکه سود برده‏ایم.
امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) سود این اقدام را در زیستن در مقابل اولیای اعلا، ابدی‏شدن در جهان و الگو شدن دانستند، ادامه داد: هم‏‎اکنون انقلاب اسلامی ایران در دنیا الگو شده و دنیا به ما رشک خواهد برد.
علاءالدینی با بیان اینکه مقاومتی که انجام گرفت مقاومتی جانانه بود، افزود: اگر دشمنان بخواهند در مقابل دین ما بایستند، ما در مقابل دنیای آنها می‏ایستیم.
وی تاکید کرد: باید ارایه مردم‌سالاری دینی را در جهان اسلام جدی بگیریم.
امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه حکومت مردم‏سالاری دینی می‏تواند خلاءها را پر کند، گفت: امروز باید خلاءهای موجود را به وسیله اسلام پر کرد.
علاءالدینی ادامه داد: اگر روزی ما در انقلاب اسلامی الگو شدیم و لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردیم؛ امروز نیز در مصر سفارتخانه اسرائیل به تبعیت از جوانان کشورمان اشغال می‏شود.
وی افزود: امروز جهان اسلام با خود می‏اندیشد و می‏بیند که ایران به نام اسلام حکومت دینی تشکیل داده و توانسته با توطئه‏ها مقابله کند و روزبه‏روز قوی‏تر شود.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول