اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی مازندران:

روش‌های جرم تغییر کرده است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه امروز روش‌های جرم و بزه تغییر کرده، گفت: نیروی انتظامی هم باید مطابق با علم روز در ماموریت‌ها انجام وظیفه کند.

روش‌های جرم تغییر کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح الامین قاسمی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین دوره غیرمتمرکز بصیرت استانی در مجتمع تفریحی فرماندهی انتظامی مازندران اظهار داشت: آنجا که بین حضرت علی و معاویه تشخیص برای مردم سخت می‌شود نشان‌دهنده این است که در جامعه آن روز بصیرت نبود.
قاسمی تصریح کرد: وقتی جامعه بصیرت نداشته باشد دختر رسول خدا را شبانه غسل داده و دفن می‌کنند و خوارج شمشیر را بر سر حضرت علی (ع) زده و حادثه عاشورا را ایجاد می‌کنند.
وی ادامه داد: اگر در طول تاریخ حکومت اسلامی تشکیل نشد به خاطر این بود که بصیرت وجود نداشت.
این مسئول با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات از ابتدای پیروزی انقلاب با بصیرت مردم و هدایت امام و رهبری برطرف شد، گفت: در جنگ ایران و عراق به علت بصیرتی که مردم داشتند در پذیرش قطعنامه از امام راحل تمکین کردند.
جانشین فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه امروز دشمن استراتژی خود را تغییر داده و جنگ نرم را پیش گرفته، افزود: رهبر معظم انقلاب بارها درباره جنگ نرم تذکر داده بودند.
قاسمی با اشاره به اینکه حمایت مردم در 9 دی نشانه بصیرت مردم بود، عنوان کرد: نیروی انتظامی هم در نوک پیکان بود و چه زیبا درخشید و هرگز در پیروی از رهبری تردید نکرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: ما به عنوان سرباز هستیم و باید گوش به فرمان بوده و از فرامین رهبری اطاعت کنیم.
وی با بیان اینکه ارتقای معنویت، شناسایی آسیب‌ها و تهدیدات پیش رو و بهسازی رفتار در حوزه انجام ماموریت از اهداف برگزاری این برنامه است، تصریح کرد: با شناخت بهتر می‌توان ماموریت‌ها با موفقیت سپری کرد.
جانشین فرمانده انتظامی مازندران یادآور شد: امروز جامعه در مسیر پیشرفت علم و فناوری قرار دارد و ما هم باید اطرافمان را بشناسیم و برگزاری این کلاس ها در همین راستا است.
قاسمی با بیان اینکه امروز روش‌های جرم و بزه تغییر کرده، اذعان داشت: نیروی انتظامی هم باید مطابق با علم روز در ماموریت‌ها انجام وظیفه کند.
در این مراسم زنگ بصیرت به صورت نمادین نواخته شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول