اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه:

جشنواره راه روشن مردم را نسبت به آثار جرم مطلع کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل پیشگیری فرهنگی و اجتماعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: نوع نگاه جشنواره ملی راه روشن به گونه‌ای است که می‌تواند عموم مردم را نسبت به آثار وقوع جرم مطلع کند.

جشنواره راه روشن مردم را نسبت به آثار جرم مطلع کند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد خبری جشنواره فرهنگی هنری راه روشن، حسین جامی در حاشیه بازدید از دبیرخانه ضمن تشکر از همکاران و دست‌‌اندرکاران جشنواره راه روشن از تعدادی از آثار رسیده به جشنواره دیدن کرد.
وی اظهار داشت: جشنواره راه روشن هدفی جز آشنا کردن مردم و به‌ویژه جوانان از عواقب و آثار وقوع جرم در جامعه ندارد و این هدف می‌تواند بهترین کمک به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) باشد.
جامی افزود: نوع نگاه جشنواره ملی راه روشن به گونه‌ای است که عموم مردم نسبت به آثار وقوع جرم مطلع شوند و هنر ابزار مناسبی برای انتقال این ایده و هدف است که با استقبال هنرمندان همراه شده است.
مدیرکل پیشگیری‌های فرهنگی و اجتماعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه خاطرنشان کرد: برگزاری چنین جشنواره‌های هنری با موضوع وقوع جرم سطح آگاهی مردم را نسبت به آثار و عواقب وقوع جرم آشنا خواهد کرد و برای رسیدن به این هدف همه رسانه‌ها و مطبوعات و نهادها و سازمان‌ها مسئول هستند و در این راستا کمک‌رسان قوه قضائیه خواهند بود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول