اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادستان مشهد:

جشنواره راه روشن نگاه هنری به پیشگیری از جرم دارد

خبرگزاری فارس: معاون دادستان مشهد گفت: جشنواره ملی فرهنگی هنری راه روشن نگاهی هنری به پیشگیری از وقوع جرم دارد و این مشخصه اصلی این جشنواره است.

جشنواره راه روشن نگاه هنری به پیشگیری از جرم دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد خبری جشنواره ملی فرهنگی، هنری راه روشن، محمد بخشی محبی با بیان اهداف برگزاری این جشنواره اظهار داشت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی با کیفیت بهتری در سال‌های آینده انجام شود.
وی تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی قوه قضائیه پیشگیری از وقوع جرم است که باید با برنامه‌ریزی و تعیین برنامه‌های بلند مدت، کوتاه مدت به این خواسته برسد در این راستا قوای مجریه و مقننه و دستگاه‌های زیر مجموعه آنان نیز همکاری و هماهنگی لازم را باید داشته باشند.
بخشی‌محبی ادامه داد: هنر یکی از ابزارهایی است که میزان تأثیرپذیری زیادی بر مخاطب دارد و هدف جشنواره راه روشن که برای نخستین بار توسط قوه قضائیه و دادگستری خراسان رضوی برگزار می‌شود نیز به همین گونه است و امیدواریم با استقبال هنرمندان روبه‌رو خواهد شد و به اهداف از پیش تعیین شده که همان کاهش وقوع جرم در جامعه است می‌رسد.
جشنواره سراسری فرهنگی هنری راه روشن از 17 تا 24 آبان ماه در مشهد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول