اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

سفر رهبری شکوفاسازی دینی را به همراه دارد

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: سفرهای مقام معظم رهبری همواره با احیا و شکوفاسازی بعد دینی و اخلاقی جامعه همراه است.

سفر رهبری شکوفاسازی دینی را به همراه دارد
حجت‌الاسلام محمود رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه اظهار کرد: در تمام سفرهای ایشان برکات بسیاری وجود دارد که نخستین تاثیر آن ایجاد شور و اشتیاق در مردم آن استان و یادآوری چهره نورانی امام راحل و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
وی گفت: اشاراتی که مقام معظم رهبری در سفرهایشان به دلاوری‌ها و خصوصیات برجسته مردم آن منطقه می‌کنند، سبب تثبیت هویت مردم و ایجاد شخصیت در آنان می‌شود.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه افزود: سفرهای ایشان همواره با احیا و شکوفا سازی بعد دینی و اخلاقی جامعه همراه است.
وی عنوان کرد: در کنار تمام این برکات، رهنمودهایی که ایشان درسفرهایشان ارائه می‌دهند، همواره برای مردم منطقه و کشور راهگشاست.
رجبی با اشاره به استقبال پرشور مردم کرمانشاه از مقام معظم رهبری اظهار کرد: حضور ایشان برای همه مردم یک نعمت است و مردم سراسر کشور قدر این نعمت را می‌دانند و در موقعیت‌های مختلف حق این نعمت را به جا می‌آورند.
وی با اشاره به سفرهای مقام معظم رهبری به استان‌های دیگر نیز تاکید کرد: سفرهای مقام معظم رهبری کارشناسی شده و برای پیگیری اهداف مشخص است.
قائم مقام موسسه امام خمینی(ره) همچنین افزود: با پیگیری‌هایی که ایشان در مورد مشکلات و مسائل استان‌ها در سفرهایشان انجام می‌دهند بسیاری از مشکلات این مناطق در جریان سفرهای ایشان برطرف می‌شود.
وی در ادامه اظهار کرد: استقبال کم نظیری که مردم کرمانشاه از مقام معظم رهبری داشتند، نشان می‌دهد که ملت ایران در مسیری که انتخاب کرده پا برجا خواهد ماند و از آرمان‌ها و ارزش‌های خویش دفاع خواهد کرد.
رجبی با اشاره به تحولات اخیر منطقه و جهان افزود: انقلاب اسلامی امروز به جهان صادر شده است و دشمنان با توطئه چینی و طراحی سناریوهای تکراری نمی‌توانند در اراده ملت ایران خللی ایجادکنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: استکبار جهانی، امروز چاره‌ای جز به رسمیت شناختن نقش سرنوشت ساز ملت ایران در مناسبات منطقه و جهان ندارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول