اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

پارس‌آباد 21 هزار مشترک گاز دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: در حال حاضر در شهرستان پارس‌آباد 21 هزار مشترک گاز از این نعمت بهره‌مند هستند.

پارس‌آباد 21 هزار مشترک گاز دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی صبح امروز در جلسه بررسی طرح‌های گازرسانی به شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: این رقم شامل 100 درصد خانوارهای شهری پارس‌آباد است که در سایه توجهات دولت توانسته‌اند از این نعمت بزرگ بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر علاوه بر مرکز شهرستان به چند روستا در شرق و غرب پارس‌آباد نیز گازکشی شده است، خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان درصدد تامین گاز برای مسکن‌های مهر این شهرستان نیز هستند تا در اولین فرصت این اقدامات را نیز انجام دهند.
کریمی به نقش اجرای طرح‌های گازرسانی در عمران و آبادانی روستاها اشاره و تصریح کرد: با برخورداری روستائیان از این نعمت و خدمات‌رسانی بهتر به این قشر زحمتکش و فعال، شاهد مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها خواهیم بود.
وی با بیان اینکه هم اکنون در شهر پارس آ‌باد، 21 هزار مشترک گاز وجود دارد بر تسریع در گازرسانی به مناطق روستایی و واحدهای صنعتی فاقد گاز این شهرستان تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل نیز در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: عملیات گازرسانی به روستاهای فاقد گاز استان در دستور کار شرکت گاز قرار دارد.
فیروز خدایی افزود: شرکت گاز استان اردبیل در بحث گازرسانی به روستاها از شرکت‌های موفق در سطح کشور است.
وی از اختصاص 40 میلیارد ریال به پروژه گازرسانی به بخش تازه ‌کند پارس ‌آباد خبر داد و گفت: هم اکنون 22 روستای این شهرستان مرزی گازدار است که تا آخر سال جاری این رقم به 35 روستا افزایش می‌یابد.
این مسئول در پایان پروژه در حال احداث ساختمان اداره گاز پارس‌آباد را از طرح‌های مهم استان دانست و اضافه کرد: در آینده نزدیک بهره‌برداری از این ساختمان آغاز می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول