اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد امام(ره) کردستان خبر داد:

پرداخت 16 میلیارد تومان مستمری به مددجویان کردستانی

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان از پرداخت 16 میلیارد تومان مستمری به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در طول شش ماه نخست سال‌جاری خبر داد.

پرداخت 16 میلیارد تومان مستمری به مددجویان کردستانی
قنبر موسی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار اشت: این میزان مستمری به 54 هزار و 184 خانوار زیر پوشش این نهاد مقدس در سراسر استان پرداخت شده است.
به گفته وی، 21 هزار و 580 نفر از آمار یاد شده جزو مددجویان طرح شهید رجایی هستند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان در ادامه با بیان اینکه تاکنون 2 هزار خانوار مددجوی این استان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی طرح‌های اشتغالزایی و خودکفایی این نهاد قرار گرفته‌اند، افزود: این تعداد خانوار مددجو با صرف اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در طول سه سال اخیر زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی طرح‌های اشتغالزایی و خودکفایی این نهاد قرار گرفته‌اند.
موسی‌نژاد تصریح کرد: تعهد داریم تا پایان سال‌جاری تعداد 6 هزار و 150 خانوار مددجو را در این استان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دهیم.
قائم مقام کمیته امداد کردستان در ادامه با اشاره به اجرای طرح بیمه زنان سرپرست خانوار شهری نیز توسط این نهاد، افزود: با همکاری دولت زمینه بیمه تامین اجتماعی قریب به 3 هزار زن سرپرست خانوار شهری زیر 50 سال نیز در این استان فراهم شده است.
وی اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم با همکاری متقابل کمیته امداد و سازمان تامین اجتماعی این تعداد زن سرپرست خانوار شهری تا پایان سال جاری زیر چتر بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند.
قائم‌مقام کمیته امداد کردستان از اجرای طرح بیمه روستائیان و عشایر در قالب این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا تاکنون زمینه بیمه اجتماعی تعداد 4 هزار و 326 نفر از روستائیان و عشایر در سطح یک‌هزار و 36 روستای استان از طریق 111 کارگزاری مستقر در دهستان‌ها و بخش‌های استان فراهم شده است.
وی در پایان افزود: بیمه های اجتماعی از مهم‌ترین و جدی‌ترین برنامه‌های این نهاد است که در راستای توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش اجرا می‌شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول