اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه خبر داد:

ساماندهی مناطق محروم شهری ارومیه

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه گفت: مناطق محروم شهری ارومیه ساماندهی می‌شوند.

ساماندهی مناطق محروم شهری ارومیه
علیرضا عصمت‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به منظور تغییر چهره این شهر، در مناطق محروم شهری ساماندهی صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه ساماندهی مناطق محروم شهری در مناطق چهارگانه شهرداری ارومیه انجام گرفته است،‌ تصریح کرد: در این زمینه 81 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
این مسئول افزود: اجرای طرح‌های زیباسازی و مبلمان شهری نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که در سال جاری مورد توجه شهرداری ارومیه قرار گرفته و در این راستا پنج میلیارد و 300 میلیون ریال توسط شهرداری ارومیه هزینه شده است.
عصمت‌پرست خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌ها و اهداف شهرداری ارومیه در راستای توسعه و بسط امکانات ورزشی، تفریحی و توریستی در میان شهروندان از طریق نهادینه کردن فرهنگ و استفاده از امکانات مبلمان شهری در میان خانواده‌هاست که شهرداری ارومیه در این راستا اقدامات قابل توجهی در سطح شهر انجام داده است.
وی گفت: اجرای عملیات نقاشی دیواری در چهار نقطه شهر، اجرای نورپردازی پل سوم خرداد، نصب 10 فقره آبخورهای سقاخانه‌ای‌، نصب تلویزیون شهری، مرمت آبنمای میدان شهر و مطالعات اجرای آبنمای موزیکال پارک ائللرباغی از دیگر اقدامات در زمینه زیباسازی شهر ارومیه است.
شهردار ارومیه ادامه داد: بازسازی و رنگ‌آمیزی نیمکت‌ها در پارک سطح شهر، طراحی و ساخت نیمکت‌ها و نصب در معابر عمومی و طراحی نوار طولی طرح بزرگ ولایت در ارومیه نیز به منظور زیباسازی و توجه به مبلمان شهری انجام گرفته است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول