اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

حضور مردم ضامن بقای انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان باید بدانند که مردم اساس انقلاب هستند و حضور آنان در صحنه‌ها ضامن بقای انقلاب محسوب می‌شود.

حضور مردم ضامن بقای انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم کرمانشاه اظهار کرد: نهضت‌های بیداری در اقصی نقاط جهان و سکوت دیکتاتورها و سرسپردگان آنان و آغاز جنبش وال‌استریت و مبارزه مردم با نظام سرمایه‌داری آمریکا کارهایی بزرگ برای پایان دادن به جنایات آمریکا و رژیم اشغالگر قدس است.
وی افزود: تحولات اخیر در منطقه و جهان و ایجاد شرایط کنونی در راستای اهداف و منافع  نظام اسلامی ایران است.
صفایی بوشهری در بخشی دیگری از سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب در کرمانشاه اشاره و بر نقش مهم و بی نظیر مردم در همه صحنه های انقلاب اسلامی تأکید کرد.
وی اضافه کرد: حضور مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مبارزه با تحریم‌ها، تولید علم و فناوری، مقابله با جریان فتنه موجب موفقیت این نظام در همه عرصه‌ها شده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه با تأکید بر اینکه مسئولان باید در تمامی عرصه‌ها فضا را برای حضور مردم فراهم سازند متذکر شد: مسئولان باید بدانند که مردم اساس انقلاب هستند و حضور آنان در صحنه‌ها ضامن بقای انقلاب محسوب می‌شود.
 وی تاکید کرد: مسئولان باید درک کنند که اگر بخواهند از انقلاب و اسلامیت انقلاب کج‌روی کنند مردم آنان را حذف خواهند کرد.
آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات پیش رو نیز گفت: مهم‌ترین مسئله، حضور گسترده مردم در صحنه و قانون مداری است و برای همه افرادی که در عرصه انتخابات حضور دارند باید قانون مداری مد نظر باشد.
وی به اجلاس سراسری نماز اشاره و بیان کرد: برگزاری موفقیت آمیز این اجلاس برگ زرین دیگری بر  تاریخ این سرزمین افزود به گونه‌ ای که این اجلاس نسبت به اجلاس‌های گذشته بر طبق نظر مسئولان و ناظران به بهترین وجه برگزار شده است.
امام جمعه بوشهر با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این اجلاس نقش آن در توسعه فرهنگ اقامه نماز در جامعه را مهم دانست.
وی همچنین با گرامیداشت روز استاندارد، روز جهانی نابینایان و عصای سفید و روز تربیت بدنی و ورزش گفت: بالا بردن کیفیت تولید موجب پیشرفت و توسعه کشور در همه ابعاد می‌شود.
آیت الله صفایی بوشهری همچنین بر توجه ویژه به اشتغال رفاه و خدمات شهری نابینایان و توجه جوانان به ورزش و تربیت بدنی تأکید کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول